• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Praca w Warszawie - 12 000 -20 000 PLN - Senior/ Front-end Developer oraz Senior / Java Developer

Object Storage Arubacloud
0 głosów
312 wizyt
pytanie zadane 23 lutego 2017 w Ogłoszenia, zlecenia przez Wiktor Lenka Nowicjusz (180 p.)
Oferta pracy 12000 - 20000 PLN

 

Cześć!

Szukamy ludzi do nowego projektu (tak tak, żadnego poprawiania starego kodu, tworzycie od nowa:) )

Myślę że dużo możecie się tam nauczyć, Praca w Warszawie. Ja sama nie jestem programistką, więc jeśli coś z zamieszczonego opisu będzie niejasne chętnie poprawię informację zgodnie z Waszymi uwagami.
Pierwsza oferta:

Od Kandydatów oczekujemy:

• minimum 3 letniego doświadczenia w rozwoju aplikacji webowych (głownie Java/JEE,

• praktycznej znajomość metodyk Scrum i XP,

• umiejętność komunikowania swoich pomysłów i rozwiązań do zespołu,

• dobrego zrozumienia zasad programowania obiektowego, dekompozycji, hermetyzacji oraz
wzorców GoF,

• znajomości popularnych bibliotek i frameworków, tj. Spring(Boot, Security, Cloud),
Hibernate, Microservices, Postgres, Netflix Eureka

• bardzo dobrej znajomości języka SQL,

• praktycznej znajomości narzędzi takich jak GIT, Jira, Jenkins, Docker, Mesos,

• umiejętności szybkiego, kreatywnego i logicznego myślenia,

• współtworzenia środowiska pracy zespołu w oparciu o innowacyjne pomysły, dbałość o
najlepsze praktyki programistyczne.

 

 

oraz druga oferta:

Od Kandydatów oczekujemy:

• minimum 3 letniego doświadczenia w pracy w projektach opartych o Angular (preferowany
2.0) oraz JavaScript, JQuery, ExtJs, HTML (4,5), CSS (2,3),

• mile widziana praktyczna znajomość metodyk Scrum i XP,

• dbałości o wysoką jakość tworzonych rozwiązań,

• zdolności analityczne oraz znajomości podstawowych zasad UX

• umiejętność komunikowania swoich pomysłów i rozwiązań do zespołu,