• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Narzędzie do tworzenia strony

Object Storage Arubacloud
+1 głos
334 wizyt
pytanie zadane 24 maja 2015 w Nasze projekty przez Mateosz Nowicjusz (240 p.)
Witam,

jako, że wykupiłem pewną stronę w Internecie (oparta na wordpressie) chciałem przerobić jej wygląd i przy okazji nauczyć się całej otoczki tworzenia stron w sieci (w przyszłości mam zamiar ustawiać własne slidery, animacje i różne inne edycje).

I tutaj pojawia się moje pytanie - jakiego narzędzia najlepiej użyć do określenia jej wyglądu? Jako, że jestem laikiem w tych sprawach (choć trochę już przerobiłem materialu) szukałem informacji i nie jestem pewien czy korzystać z Photoshopa (mój znajomy mówi, że bez problemu "powycina" to i zrobi z tego styl strony - zna się na tym) czy samemu napisać w html'u i CSS'ie całość.

Ewentualnie także mogę samemu użyć Photoshopa (bądź Illustratora - tu tez pytanie co się bardziej nada) i samemu odpowiednie części strony zmienić na styl i podłączyć do cąłego kodu strony.
 

Wielkie dzięki za wszelkie odpowiedzi.
Pozdrawiam :]

3 odpowiedzi

+1 głos
odpowiedź 24 maja 2015 przez Comandeer Guru (601,110 p.)

Obecnie są dwie szkoły tworzenia stron WWW:

  • tworzenie projektu w PS-ie, a następnie cięcie go na odpowiednie części
  • tworzenie projektu bezpośrednio w przeglądarce

Wybór zależy głównie od projektu. Jeśli myślimy o konkretnym layoucie, w którym ważną rolę odgrywa grafika, lepiej będzie zacząć od PS-a. Jeśli nie ma dużej ilości grafiki, można z powodzeniem stworzyć wszystko w przeglądarce.

komentarz 24 maja 2015 przez Mateosz Nowicjusz (240 p.)

Dzięki wielkie w takim wypadku jeszcze jedno pytanie mam