• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Teksturowanie terenu Unity, maszerujące sześciany

0 głosów
493 wizyt
pytanie zadane 21 lutego 2017 w OpenGL, Unity przez LisekPL Bywalec (2,920 p.)
Dzień dobry

Niedawno zacząłem programować w Unity grę z edytowalnym światem. Napisałem kod który generuje voxelowy świat w oparciu o algorytm maszerujących sześcianów (ang. Marching cubes algorithm). Problem w tym że nie wiem jak na ten teren nałożyć tekstury. Chciałbym żeby w oparciu o id bloków z których zbudowany jest teren została na niego nałożona odpowiednia tekstura w odpowiednim miejscu, tak żeby teren wyglądał podobnie jak w grze 7 days to die.

Link do kodu:
http://pastebin.com/LkbWhtTq

Zaloguj lub zarejestruj się, aby odpowiedzieć na to pytanie.

Podobne pytania

+1 głos
1 odpowiedź 1,705 wizyt
+1 głos
2 odpowiedzi 406 wizyt
+1 głos
1 odpowiedź 1,732 wizyt
pytanie zadane 11 lutego 2022 w OpenGL, Unity przez BarSki13 Obywatel (1,270 p.)

93,607 zapytań

142,529 odpowiedzi

322,999 komentarzy

63,098 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj

Kursy INF.02 i INF.03
...