• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Smartfon LTE - poszukuję - do 400zł

Object Storage Arubacloud
0 głosów
201 wizyt
pytanie zadane 19 lutego 2017 w Urządzenia mobilne przez niezalogowany
edycja 19 lutego 2017

Hejka!

Przymierzam się do zakupu smartfona z technologią LTE, ale maksymalnie do 400zł. Kilka tematów było podobnych ale chyba co najmniej pół roku temu, a wiadomo ceny szybko spadają i się zmieniają.

Nie mam nic konkretnego na uwadze, nie znam się za bardzo na smartfonach, posiadałem xcover 3, który niestety zaginął w akcji, ale bardzo go sobie chwaliłem. Widzę, że niestety nadal on trochę kosztuje, koło 600zł.

Możliwe, że znacie jakieś alternatywy o podobnych parametrach (ale to nie jest warunek konieczny), które są tańsze a równie niezawodne?

Czyli podsumowanie:

  • LTE
  • android
  • smatfon
  • do 400zł

2 odpowiedzi

0 głosów
odpowiedź 19 lutego 2017 przez NeAst Obywatel (1,170 p.)
Może być używany?
komentarz 19 lutego 2017 przez niezalogowany
Nie mam z tym problemu, jeżeli znajdę odpowiedniego sprzedawcę, któremu jestem w stanie zaufać to używany może być :)
0 głosów
odpowiedź 22 lutego 2017 przez niezalogowany
edycja 22 lutego 2017

Hej napiszę odpowiedź, aby podbić temat, bo znalazłem dwa telefony HTC Desire 510 oraz Lenovo K5, choć na mgsm oceny trochę się różnią, to Lenovo K5 parametrami jest lepszy. A co do Huawei Ascend G620S nie mam zdania?

Co sądzicie, moim zdaniem Lenovo dla mnie wygrywa mimo niższej oceny. Jak Waszym zdaniem?

Link porównania ma mgsm: http://www.mgsm.pl/pl/porownanie/12601/9420/10003/0/

Podobne pytania

0 głosów
5 odpowiedzi 441 wizyt
pytanie zadane 8 czerwca 2017 w Offtop przez uMAXa Gaduła (4,290 p.)
0 głosów
0 odpowiedzi 600 wizyt
pytanie zadane 29 grudnia 2018 w Urządzenia mobilne przez Skaiwn Początkujący (270 p.)
0 głosów
1 odpowiedź 115 wizyt