• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Własna firma hostingowa

Object Storage Arubacloud
0 głosów
846 wizyt
pytanie zadane 18 lutego 2017 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez Dirk12 Nowicjusz (120 p.)
Witam,

Co sądzicie o własnej firmie hostingowej w tych czasach?

Jestem Webmasterem z 4 letnim doświadczeniem w branży, nie kończyłem szkoły na kierunku informatycznym, jestem samoukiem. Posiadam wiedzę i praktyczne umiejętności w zarządzaniu CMS-ami, serwerami WWW począwszy od baz danych, bo wstępną konfigurację PHP, przenosiłem wiele projektów na inne serwery, wstępnie konfigurowałem VPS, bawiłem się nie co serwerami dedykowanymi. Prowadziłem wiele stron internetowych  fora/portale tematyczne, byłem administratorem technicznym innych takich portali. Modyfikowałem/tłumaczyłem moduły. Bawilem się podstawowymi językami (HTML, CSS, PHP JavaSrcript) przerabiałem pluginy i dodatki dla CMS-ów aby działały według moich upodobań.

Swego czasu prowadziłem darmowy hosting WWW, dokładnie  2 lata temu, ale przez rezygnacje mojego wspólnika, projekt zamknęliśmy. Chodź w sumie tego robić nie chcialem.

Aktualnie chce się uczyć dalej w tym zakresie, lecz nie czuje za bardzo pasji w nauce języków, bardziej kręcą mnie serwery i e-biznes branży IT.

Ostatnio zaczałem sie zastanawiać, nad ponownym wystartowaniem takiego projektu, tylko tym razem otworzyłbym pod to firmę prawdziwą, czerpiąc z tego korzyści finansowej i rozwijając swoją wlasną działalność w sektorze IT w kategorii usługi i sprzedaż.

Co sądzicie? warto?  pewnie i tak otworze, ale jestem ciekawy waszego zdania.

Dziękuje

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź 18 lutego 2017 przez niezalogowany
Hosting = dużo bardzo duża kwota na start jeśli chcesz mieć własne maszyny + personel (bez niego się nieda) + sama lokalizacja aby to miało jakiś sens i dobry uptime