• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

question-closed Chciałbym ograniczyć animację tekstu tylko do diva center

VPS Starter Arubacloud
0 głosów
118 wizyt
pytanie zadane 17 lutego 2017 w HTML i CSS przez Activeek Początkujący (320 p.)
zamknięte 17 lutego 2017 przez Activeek

Witam, szukałem rozwiązania na forach szczególnie angielskich ale nie mogę znaleźć niczego co by mi pomogło, jestem bardzo początkujący więc proszę o wyrozumiałość. Problem wygląda tak, że wziąłem sobie do projektu szkolnego animację tekstu Laser Text https://codepen.io/bennettfeely/pen/oBOQxx

Nie potrafię tak wrzucić tej animacji do css, żeby obejmowała jedynie środek strony bez divów prawego oraz lewego, kiedy wrzucam ją na koniec całego tekstu te lasery oczywiście trzaskają po prawej i po lewej stronie, kiedy wrzucam do pojemnika .center to nie działa wcale lub ewentualnie nic się nie zmienia i dalej lasery wychodzą poza środek.

 

 

 

 

komentarz zamknięcia: użytkownik hoktaur udzielił odpowiedzi

2 odpowiedzi

+1 głos
odpowiedź 17 lutego 2017 przez hoktaur Pasjonat (22,250 p.)
wybrane 17 lutego 2017 przez Activeek
 
Najlepsza

w przykładzie co podałeś zamień na to:

<div style="margin: auto; width: 600px; border: 1px solid red; overflow: hidden; text-align: center"><h1><span>L</span><span>a</span><span>s</span><span>e</span><span>r</span><span>&nbsp;</span><span>T</span><span>e</span><span>x</span><span>t</span></span></h1></div>

 

komentarz 17 lutego 2017 przez Activeek Początkujący (320 p.)
Zamieniłem na width: 950px; border: 0px i działa świetnie, wielkie dzięki
0 głosów
odpowiedź 17 lutego 2017 przez Codeboy Stary wyjadacz (12,120 p.)
Po prostu ogranicz szerokość diva w którym to się znajduje.

Podobne pytania

0 głosów
1 odpowiedź 218 wizyt
pytanie zadane 27 maja 2016 w HTML i CSS przez Jakub Wróbel Użytkownik (920 p.)
0 głosów