• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

CO I JAK w programowaniu, czy to takie "łatwe"?

VPS Starter Arubacloud
0 głosów
217 wizyt
pytanie zadane 16 lutego 2017 w Offtop przez Paczuncha Nowicjusz (220 p.)
Witam forumowiczów, jestem początkującym uczniem programowania, skubnąłem trochę materiałów o C++ (tutoral P. Mirosława Zelenta), C# (książka "c# praktyczny kurs wydanie II" Marcina Lisa)  - przyznam, że całej jeszcze nie przeczytałem, HTML i CSS - również Pan Mirosław, lecz front end do mnie nie przemawia tak jak back end.

Przejdźmy do sedna czyli do zadania pytania.

Jeżeli chodzi o języki back endowe (np Python, PHP, C# czy Java) to podstawy tych języków obracają się wokół:

zmiennych, tablic, instrukcji warunkowych (if, else if), pętli, switch'ów, instrukcji break i continue? Oczywiście jest trochę więcej rozwinięć powyższych wątków oraz później dochodzi programowanie obiektowe ( klasy, polimorfizm, konstruktory, interfejsy)

I rodzi się drugie pytanie:

- Jaki zasób wiedzy będzie oczekiwał pracodawca od juniora np. Javy?

Wiem, że przerobienie jednej czy kilku książek o tematyce danego języka programowania nie wystarczy, trzeba zastosować tą wiedzę w praktyce i udowodnić to potencjalnemu pracodawcy.

Życzę miłego dnia!

2 odpowiedzi

+2 głosów
odpowiedź 16 lutego 2017 przez imklau Nałogowiec (42,090 p.)
jeśli już wybrałeś język to najpierw naucz się tych podstaw tak naprawdę dobrze, a później zastanawiaj się nad dalszą nauką.
Szkoda czasu na zastanawianie się, lepiej robić ;)
+1 głos
odpowiedź 16 lutego 2017 przez ribeiro Stary wyjadacz (11,440 p.)

Jeżeli chodzi o języki back endowe (np Python, PHP, C# czy Java) to podstawy tych języków obracają się wokół: