• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Działania na quaternionach - unity Transform.rotation

42 Warsaw Coding Academy
0 głosów
314 wizyt
pytanie zadane 15 lutego 2017 w C# przez Adam Olesiak Gaduła (3,290 p.)

Cześć

Mam taki projekt: https://www.youtube.com/watch?v=VdE_CZC9_gc

Chciałbym, ale co klatkę dron normalizował swoją rotację "na boki", ale nie ruszał rotacji "prawo - lewo"

 

Ten skrypt robi obie rzeczy na raz.

void normalizeRotation()
    {
        Quaternion dest = Quaternion.identity;
        dest.eulerAngles.Set(0, this.transform.rotation.y, 0);
        
        this.transform.rotation = Quaternion.Lerp(this.transform.rotation, dest, Time.deltaTime);
    }

Jak ktoś ogarnia, to proszę o podpowiedź.

 

Zaloguj lub zarejestruj się, aby odpowiedzieć na to pytanie.

Podobne pytania

0 głosów
0 odpowiedzi 665 wizyt
pytanie zadane 30 grudnia 2015 w C# przez Adrian1999 Nałogowiec (34,570 p.)
–1 głos
3 odpowiedzi 1,025 wizyt
pytanie zadane 19 marca 2017 w OpenGL, Unity przez Emil Panecki Bywalec (2,100 p.)
0 głosów
2 odpowiedzi 256 wizyt
pytanie zadane 17 kwietnia 2017 w HTML i CSS przez czujek22 Dyskutant (7,670 p.)

93,398 zapytań

142,390 odpowiedzi

322,580 komentarzy

62,759 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj

VMware Cloud PRO - przenieś swoją infrastrukturę IT do chmury
...