• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Od czego zacząć ?

–1 głos
461 wizyt
pytanie zadane 23 maja 2015 w Rozwój zawodowy, nauka, szkoła, praca przez Sniadek Nowicjusz (160 p.)
Witam serdecznie.Mam 15 lat i jestem uczniem trzeciej klasy gimnazjum.Po wakacjach idę do technikum informatycznego , mam do was pytanie.Zacząłem się interesować programowaniem i tworzeniem stron , bardzo chciałbym zacząć z którymś z nich ale nie mam pojęcia od czego najlepiej najpierw się zabrać.

Dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam.

11 odpowiedzi

+2 głosów
odpowiedź 23 maja 2015 przez keresmi Użytkownik (770 p.)
Moim zdaniem powinieneś zacząć od nauki C++. Jeśli zrozumiesz podstawy i podejście obiektowe łatwiej Ci będzie później oswoić się z innymi językami jak np. PHP do tworzenia stron.
+1 głos
odpowiedź 23 maja 2015 przez falauthy Stary wyjadacz (11,550 p.)

Jest kilka szkół, tak jak napisał kolega wyżej - od C++

• Albo od Pythona (ostatnio zasłyszane)
  • Albo ciekawa alternatywa - ucz się tego języka, którego chcesz się nauczyć.
+1 głos
odpowiedź 28 maja 2015 przez niezalogowany
Zgadzam się, że warto " (...) ucz się tego języka, którego chcesz się nauczyć.". Ja, dziesięć lat temu, będąc od Ciebie młodszym z rok, dwa lata zaczynałem swoją przygodę z programowaniem po prostu poprzez robienie programów czy stronek podobnych do tych, które widziałem w Internecie. W ten sposób nauka szła mi łatwo i przyjemnie bo po prostu lubiłem to robić. Oczywiście było w tym sporo chaosu, bo uczyłem się najróżniejszych rzeczy, ale na pewno było w tym masa zabawy :)
+1 głos
odpowiedź 28 maja 2015 przez niezalogowany