• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

SFML linkowanie statyczne w Code::Blocks

Object Storage Arubacloud
–1 głos
225 wizyt
pytanie zadane 14 lutego 2017 w C i C++ przez Mateusz1223 Bywalec (2,440 p.)
edycja 14 lutego 2017 przez Mateusz1223
Witam, próbuję statycznie zlinkować SFML z Code::Blocks, niestety przy kompilacji wyrzuca mi błąd "C:\Users\Admin\Desktop\Gra\gra.cpp|5|undefined reference to `_imp___ZN2sf6StringC1EPKcRKSt6locale ...'| ".

Zalinkowałem :

Debug:

sfml-graphics-s-d
sfml-window-s-d
sfml-system-s-d                                                         

opengl32
jpeg
winmm
gdi32

Release:

sfml-graphics-s
sfml-window-s
sfml-system-s                                                                                                                                         

opengl32
jpeg
winmm
gdi32

 wszystko robiłem według tego poradnika http://szymonsiarkiewicz.pl/poradniki/sfml-kurs-podstawowy/sfml-i-codeblocks-mingw/

Z góry dziękuję
komentarz 14 lutego 2017 przez niezalogowany
Jest bardzo dużo takich tematów. Jeżeli długo miałbyś problem z tym to wiedz to c::b ma jeszcze szablony projektów. Wystarczy wybrać nowy projekt SFML, podać ścieżkę do SFML np. 2.0 i wybrać linkowanie statyczne. Nie jest to może idealne rozwiązanie, ale zawsze. W VS2015 zdecydowanie łatwiej się linkuje. Tzn mi poszło za pierwszym razem czego nie mogę powiedzieć o c::b.
komentarz 17 lutego 2017 przez Mateusz1223 Bywalec (2,440 p.)
Wiem ze jest dużo takich tematów, ale ja je przeglądałem i próbowałem różnych rozwiązań i niestety one nie działały.
komentarz 17 lutego 2017 przez niezalogowany
Ja też przeglądałem i miałem problemy z tym. W Code::Blocksie czasami wydaje się wszystko tak samo, a nie działa tak jak powinno... Spróbowałeś ten mój sposób na projekt z szablonu? Wydaje mi się, że to najprostsze.
komentarz 17 lutego 2017 przez Mateusz1223 Bywalec (2,440 p.)
Ale sposób z szablonem obsługuje tylko sfml 2.0 i 1.6, aja korzystam z 2.4.
komentarz 17 lutego 2017 przez niezalogowany
Robi Ci to jakąś różnicę? SFML 2.4 ma coś co akurat potrzebujesz? Jeżeli tak to najłatwiej zmienić środowisko na VS2015. Jeżeli chcesz sobie po prostu porobić proste gry to lepiej się skupić na tym niż męczyć z linkowaniem ;)

Zaloguj lub zarejestruj się, aby odpowiedzieć na to pytanie.

Podobne pytania

0 głosów
3 odpowiedzi 938 wizyt
pytanie zadane 30 października 2015 w C i C++ przez Caspariano Użytkownik (760 p.)
0 głosów
1 odpowiedź 158 wizyt
0 głosów
2 odpowiedzi 879 wizyt
pytanie zadane 5 listopada 2017 w C i C++ przez noel1402 Użytkownik (630 p.)

92,536 zapytań

141,377 odpowiedzi

319,452 komentarzy

61,922 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj.

Akademia Sekuraka

Kolejna edycja największej imprezy hakerskiej w Polsce, czyli Mega Sekurak Hacking Party odbędzie się już 20 maja 2024r. Z tej okazji mamy dla Was kod: pasjamshp - jeżeli wpiszecie go w koszyku, to wówczas otrzymacie 40% zniżki na bilet w wersji standard!

Więcej informacji na temat imprezy znajdziecie tutaj. Dziękujemy ekipie Sekuraka za taką fajną zniżkę dla wszystkich Pasjonatów!

Akademia Sekuraka

Niedawno wystartował dodruk tej świetnej, rozchwytywanej książki (około 940 stron). Mamy dla Was kod: pasja (wpiszcie go w koszyku), dzięki któremu otrzymujemy 10% zniżki - dziękujemy zaprzyjaźnionej ekipie Sekuraka za taki bonus dla Pasjonatów! Książka to pierwszy tom z serii o ITsec, który łagodnie wprowadzi w świat bezpieczeństwa IT każdą osobę - warto, polecamy!

...