• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

duże zużycie internetu

VPS Starter Arubacloud
0 głosów
3,319 wizyt
pytanie zadane 14 lutego 2017 w Sieci komputerowe, internet przez Lilith Nowicjusz (170 p.)

Witam, 

postaram się w miarę dokładnie opisać problem a ponieważ nie znam się na tym za bardzo to wybaczcie błedy merytoryczne i inne ;) .