Pisze sobie w libGDX i mam problem z kolizjami dzialaja one dobrze zaraz wrzuce kod ale jest problem kolizja jest wykrywana zanim obiekty sie fizycznie zderza. Wynika to z tego moje tekstury sa kwadratowe i moje obiekty Sprite sa zamkniete w prostokacie.
Wiec sobie pomyslalem tak ze moge jakos utworzyc jakims algorytmem wzor tekstury wycinajac cala czesc przezroczysta i wtedy ja wrzucic do sprite a kolizje sprawdzac poprzez kolizje Polygon jak to tutaj jest przedstawione:
http://gamedev.stackexchange.com/…/how-to-detect-collision-… chodzi mi o ten drugi sposob.
Ale jest jeszcze jedna kwestia jak wyznaczyc te wierzcholki przy roznych teksturach nie mam pojecia jak sie za to zabrac.
Co wazne to jak sie potem odwolac do punktow x,y obiektu i jak nimi poruszac.
Tutaj jest kod klasy ktora emituje postacie i sprawdza czy nie ma miedzy nimi kolizji:
https://hastebin.com/exekahosov.java
Z gory dzieki za pomoc
Edit: tak wyglada kiedy te obiekty sie zderzaja wedlug mojego kodu :
https://zapodaj.net/c6748732d2a2e.jpg.html
Edit 2: Chodzi mi o to zeby pole x i y bylo wspolrzednymi punktu najbardziej wysunietego w strone rosnacej osi x ekranu.
I tu sie nasuwa kolejny problem czy .draw() bedzie wtedy dzialac poprawnie.