Cześć,
próbuje zmienić mój kod na bardziej obiektowy niestety nie do końca wychodzi mi pisanie instancji i odnoszenie do metod danej instancji. Czy mógłby ktoś wytłumaczyć i pomóc w przebudowie podstawowego kodu? Chciałem przebudować podobnie jak na tym forum : http://stackoverflow.com/questions/21257865/how-to-clear-up-screen-in-pygame
poniżej mój kod:
import sys
import pygame
width = 1024
height = 768
class Api(object):
def __init__(self):
size = (width, height)
screen = pygame.display.set_mode(size)
pygame.display.set_caption('Spejs-Inwejder')
pygame.mouse.set_visible(0)
crashed = False
clock = pygame.time.Clock()
background_image = pygame.image.load("./images/background1.jpg").convert()
background_position = [0, 0]
player_image = pygame.image.load("./images/player.png")
def reload():
screen.blit(background_image, background_position)
screen.blit(player_image, [x, y])
while not crashed:
clock.tick(60)
for event in pygame.event.get():
if event.type == pygame.QUIT:
pygame.quit()
sys.exit(0)
elif event.type == pygame.KEYDOWN:
pygame.quit()
sys.exit(0)
print(event)
pygame.display.flip()
player_position = pygame.mouse.get_pos()
x = player_position[0]
y = player_position[1]
reload()
pygame.display.update()
PS. Jeśli ktoś chce sciągnąć całe repo : https://github.com/Archi20/Phyton_Project