• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Phyton - przebudowa program na obiektowy (PyGame)

Cloud VPS
0 głosów
699 wizyt
pytanie zadane 8 lutego 2017 w Python przez asfreestyle Obywatel (1,310 p.)
edycja 8 lutego 2017 przez asfreestyle

Cześć, 
próbuje zmienić mój kod na bardziej obiektowy niestety nie do końca wychodzi mi pisanie instancji i odnoszenie do metod danej instancji. Czy mógłby ktoś wytłumaczyć i pomóc w przebudowie podstawowego kodu? Chciałem przebudować podobnie jak na tym forum : http://stackoverflow.com/questions/21257865/how-to-clear-up-screen-in-pygame

poniżej mój kod:

import sys
import pygame

width = 1024
height = 768



class Api(object):
    def __init__(self):
        size = (width, height)

screen = pygame.display.set_mode(size)
pygame.display.set_caption('Spejs-Inwejder')
pygame.mouse.set_visible(0)

crashed = False
clock = pygame.time.Clock()


background_image = pygame.image.load("./images/background1.jpg").convert()
background_position = [0, 0]
player_image = pygame.image.load("./images/player.png")

def reload():
    screen.blit(background_image, background_position)
    screen.blit(player_image, [x, y])
    


while not crashed:
    clock.tick(60)
    for event in pygame.event.get():
        if event.type == pygame.QUIT:
            pygame.quit()
            sys.exit(0)
        elif event.type == pygame.KEYDOWN:
            pygame.quit()
            sys.exit(0)
        print(event)
    pygame.display.flip()
    
    player_position = pygame.mouse.get_pos()
    x = player_position[0]
    y = player_position[1]
    
    reload()
    
    
    pygame.display.update()

 

PS. Jeśli ktoś chce sciągnąć całe repo : https://github.com/Archi20/Phyton_Project

1 odpowiedź

–6 głosów
odpowiedź 11 czerwca 2017 przez Tomek Kozioł Obywatel (1,740 p.)
Polecam napisać to w c lub c++ z allegro5 , sfml lub sdl2 ponieważ w python-ie trudno będzie zrobić obiektowość ponieważ to JĘZYK SKRYPTOWY NA INNTERPRETER.

PS<<Python został napisany w c++ i c
komentarz 11 czerwca 2017 przez adrian17 Mentor (354,120 p.)

ponieważ w python-ie trudno będzie zrobić obiektowość ponieważ to JĘZYK SKRYPTOWY NA INNTERPRETER.

jaki ma związek jedno z drugim?

PS<<Python został napisany w c++ i c

Samo C. No i jaki to ma związek?

komentarz 11 czerwca 2017 przez Eryk Andrzejewski Mędrzec (164,260 p.)

Co pan piszesz za bzdury? Dlaczego większość (dosłownie) twoich odpowiedzi na tym forum krytykuje pythona, a poleca C i C++? To jakieś lokowanie produktu?

Poza tym,

w python-ie trudno będzie zrobić obiektowość ponieważ to JĘZYK SKRYPTOWY NA INNTERPRETER.

Nawet nie skomentuję... Chyba nie wiesz czym jest programowanie obiektowe.

komentarz 12 czerwca 2017 przez Damian11131 Stary wyjadacz (13,490 p.)

Polecam napisać to w c lub c++ z allegro5 , sfml lub sdl2 ponieważ w python-ie trudno będzie zrobić obiektowość ponieważ to JĘZYK SKRYPTOWY NA INNTERPRETER

Co Ty ćpasz? 

Podobne pytania

0 głosów
0 odpowiedzi 143 wizyt
pytanie zadane 4 sierpnia 2023 w Python przez Kubas23 Użytkownik (630 p.)
+1 głos
1 odpowiedź 546 wizyt
pytanie zadane 20 czerwca 2023 w Python przez Bondrusiek Maniak (61,440 p.)

93,467 zapytań

142,460 odpowiedzi

322,734 komentarzy

62,847 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj

Kursy INF.02 i INF.03
...