• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Phyton - przebudowa program na obiektowy (PyGame)

0 głosów
135 wizyt
pytanie zadane 8 lutego w Python, Django przez asfreestyle Obywatel (1,310 p.)
edycja 8 lutego przez asfreestyle

Cześć, 
próbuje zmienić mój kod na bardziej obiektowy niestety nie do końca wychodzi mi pisanie instancji i odnoszenie do metod danej instancji. Czy mógłby ktoś wytłumaczyć i pomóc w przebudowie podstawowego kodu? Chciałem przebudować podobnie jak na tym forum : http://stackoverflow.com/questions/21257865/how-to-clear-up-screen-in-pygame

poniżej mój kod:

import sys
import pygame

width = 1024
height = 768



class Api(object):
    def __init__(self):
        size = (width, height)

screen = pygame.display.set_mode(size)
pygame.display.set_caption('Spejs-Inwejder')
pygame.mouse.set_visible(0)

crashed = False
clock = pygame.time.Clock()


background_image = pygame.image.load("./images/background1.jpg").convert()
background_position = [0, 0]
player_image = pygame.image.load("./images/player.png")

def reload():
    screen.blit(background_image, background_position)
    screen.blit(player_image, [x, y])
    


while not crashed:
    clock.tick(60)
    for event in pygame.event.get():
        if event.type == pygame.QUIT:
            pygame.quit()
            sys.exit(0)
        elif event.type == pygame.KEYDOWN:
            pygame.quit()
            sys.exit(0)
        print(event)
    pygame.display.flip()
    
    player_position = pygame.mouse.get_pos()
    x = player_position[0]
    y = player_position[1]
    
    reload()
    
    
    pygame.display.update()

 

PS. Jeśli ktoś chce sciągnąć całe repo : https://github.com/Archi20/Phyton_Project

1 odpowiedź

–6 głosów
odpowiedź 11 czerwca przez Tomek Kozioł Użytkownik (770 p.)
Polecam napisać to w c lub c++ z allegro5 , sfml lub sdl2 ponieważ w python-ie trudno będzie zrobić obiektowość ponieważ to JĘZYK SKRYPTOWY NA INNTERPRETER.

PS<<Python został napisany w c++ i c
komentarz 11 czerwca przez adrian17 Szeryf (96,340 p.)

ponieważ w python-ie trudno będzie zrobić obiektowość ponieważ to JĘZYK SKRYPTOWY NA INNTERPRETER.

jaki ma związek jedno z drugim?

PS<<Python został napisany w c++ i c

Samo C. No i jaki to ma związek?

komentarz 11 czerwca przez Eryk Andrzejewski Szeryf (90,160 p.)

Co pan piszesz za bzdury? Dlaczego większość (dosłownie) twoich odpowiedzi na tym forum krytykuje pythona, a poleca C i C++? To jakieś lokowanie produktu?

Poza tym,

w python-ie trudno będzie zrobić obiektowość ponieważ to JĘZYK SKRYPTOWY NA INNTERPRETER.

Nawet nie skomentuję... Chyba nie wiesz czym jest programowanie obiektowe.

komentarz 12 czerwca przez Damian11131 Stary wyjadacz (12,590 p.)

Polecam napisać to w c lub c++ z allegro5 , sfml lub sdl2 ponieważ w python-ie trudno będzie zrobić obiektowość ponieważ to JĘZYK SKRYPTOWY NA INNTERPRETER

Co Ty ćpasz? 

Podobne pytania

0 głosów
0 odpowiedzi 36 wizyt
pytanie zadane 1 dzień temu w Python, Django przez DODO Użytkownik (670 p.)
+1 głos
1 odpowiedź 98 wizyt
pytanie zadane 11 czerwca w Python, Django przez DODO Użytkownik (670 p.)
0 głosów
2 odpowiedzi 170 wizyt
pytanie zadane 11 czerwca w Python, Django przez DODO Użytkownik (670 p.)

35,203 zapytań

71,424 odpowiedzi

136,504 komentarzy

17,073 pasjonatów

Przeglądających: 219
Pasjonatów: 15 Gości: 204

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto dwie polecane książki warte uwagi. Pełną listę znajdziesz tutaj.

...