• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Zrezygnować z rozszerzonej matury z informatyki czy nie? :/

Object Storage Arubacloud
0 głosów
2,465 wizyt
pytanie zadane 5 lutego 2017 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez Seyn Początkujący (300 p.)
Witam wszystkich! :)
Matura już za niespełna 90 dni. Jako rozszerzenie wybrałem matematykę, informatykę i angielski. Ogólnie jestem dobrym uczniem technikum informatycznego ale mam jeszcze parę rzeczy chociażby z matematyki do powtórzenia, do tego wiadomo trzeba jakiś czas przeznaczyć na powtórki polskiego i doszlifowanie angielskiego. Mam jeszcze 2 dni na zmianę decyzji co do matury. Czy zdążę się w miarę przygotować do wszystkich czy lepiej ostro przeorać przez ten czas samą matematykę? Powinienem zrezygnować z informatyki czy iść w zaparte? Dodam, że moja wiedza z programowania jest podstawowa ale sporo rzeczy rozumiem. Jak patrzę na matury z poprzednich lat to część pierwsza jest przeze mnie do ogarnięcia. Gorzej z częścią drugą zdawaną na komputerze. Zadania są z deka bardziej skomplikowane i nie wiem czy starczy mi wiedzy a przede wszystkim czasu. Czy byłby ktoś w stanie mi określić jaki zakres z informatyki tzn. jaki poziom np. C++ powinienem znać, żeby jakoś poszło? Czy kurs Pana Mirosława Zelenta z C++ by wystarczył czy poza nim jeszcze dłuuuga droga? :)

Planuję iść na studia informatyczne na Politechnikę Warszawską albo Łódzką, gdzie wymagają jako 3 przedmiot informatykę i nie wiem czy lepszy słabszy wynik z informatyki i słabszy z matematyki czy dobry z matematyki ale bez zdawania informatyki? Co byście doradzili? Czy bez infy jest dużo mniejsza szansa, że mnie nie przyjmą? Po zdaniu matury planuje jeszcze do października nadrabiać pewne zaległości aby materiał z matmy czy chociażby informatyki mieć opanowany i podejrzewam, że jak już by mnie przyjęli to bym sobie dał radę. :)