• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Kariera freelancera jako nastolatek

Object Storage Arubacloud
+1 głos
700 wizyt
pytanie zadane 4 lutego 2017 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez szachneq Nowicjusz (130 p.)

Cześć

Od dłuższego czasu oglądam filmy Pana Mirosława, a oprócz tego wspomagam się artykułami i kursami z innych źródeł. Zdobyłem już nieco doświadczenia z programowaniem webowym. Mam obecnie 16 lat i jestem w 1 klasie technikum (profil technik mechatronik). Od pewnego czasu zastanawiam się nad rozpoczęciem wykonywania płatnych zleceń aby złapać trochę doświadczenia a przy okazji nieco zarobić. I tu nasuwają się pytania: Czy to w ogóle dobry pomysł? Jeśli tak, jak się do tego zabrać? Jakie są technologie które muszę koniecznie znać aby zacząć szukać zleceń? Jak szukać swoich pierwszych klientów? Byłbym również wdzięczny za źródła do zewnętrznych stron, blogów, kursów, artykułów czy książek. Z góry dziękuje za wszystkie odpowiedzi.

3
komentarz 4 lutego 2017 przez Benek Szeryf (90,870 p.)

Zdobyłem już nieco doświadczenia z programowaniem webowym.

Możesz pokazać strony/aplikacje, które stworzyłeś?

3 odpowiedzi

+1 głos
odpowiedź 4 lutego 2017 przez Boshi VIP (100,240 p.)
Nie znasz technologii a chcesz sie zabierać za zlecenia.. powodzenia.
komentarz 4 lutego 2017 przez szachneq Nowicjusz (130 p.)
Potrafię tworzyć strony w HTML, CSS i JS i znam się dość dobrze na PHP i MySQL. W pytaniu bardziej chodziło mi o rzeczy które muszę wiedzieć ponad to.
komentarz 4 lutego 2017 przez Konrad Nabożny Stary wyjadacz (13,460 p.)
Wszystko zależy od tego co wymaga zlecenie które przyjmiesz. Szukaj zleceń w kategoriach jakie sam znasz, ale nie porywaj się z motyką na słońce.
komentarz 4 lutego 2017 przez Boshi VIP (100,240 p.)
A co znaczy, że znasz dość dobrze php i mysql?  z czego korzystasz przy pisaniu projektu?