Chcę nauczyć się tego jak wywołać funkcje kiedy random wyrzuca ten sam numer więcej niż 1 ( w tym wypadku dokładnie 3 razy). Na pewno przyda mi się to w przyszłych realizacjach które mam w dalszych planach.
if (this.player.getWinRounds() == this.gameConfig.getMaxRound()){
this.winGame = true;
return this.player;
}
var pickNumber = Math.random (bla bla)
if (this.gameConfig.getWinNumber() == pickNumber){
this.IncreastWinRoundCurrentPlayer() // Szóstka powoduje, wzrost możliwości wygranej?
}
increastWinRoundCurrentPlayer(){
this.player.incerastWinRounds();
}
Powiedzmy, że mamy obiekt gameControler, gameConfig ,jakiś app (klasa główna), player (model). App decyduje czyja tura , co się wywołuje itd. Zaczyna się gra, następuje tura n gracza (którego przekazuje app), rzuca tą kostką. Wyrzuca raz 6 . gameControler sprawdza, pod jakie zasady ta liczba podlega. Jak wiemy 6 zwiększa szansę na wygraną to zwiększamy licznik obiektu player (konkretenego n gracza). Sprawdzamy czy3 razy wypadla szostka (this.player.getWinRounds() == this.gameConfig.getMaxRound()). Jeżeli tak to zmieniamy stan gry na true. Wychodzimy z gameControlera, wracamy do App. App sprawdza czy gra się zakończyła. Jeżeli się zakończyła coś tam robi. Pokazałem przykład jak to można rozwiązać w "świadomym OOP", na funkcjach łatwo się zagubić. Nie wiem jakie rozwiązanie ty używasz.