• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Zapełniony jeden z dysków.

0 głosów
266 wizyt
pytanie zadane 1 lutego 2017 w Sprzęt komputerowy przez qwerty997 Nowicjusz (160 p.)
Witam,
Jeśli chodzi o informatykę to jestem kompletnym amatorem. Mój komputer ma 2 dyski twarde C-172 GB, i D-292 GB, problem w tym, ze na C zostało tylko 3,5 GB wolnego miejsca, a D jest w całości pusty. Czy można przenieść muzykę, obrazy, filmy itd. na dysk D, Jak to zrobić? Cy mogę zmienić lokalizację folderu Downloads (która wygląda tak: C:\Users\X\Downloads) na dysk D. Jak oczyścić dysk C? Mam Windows 7.
Dziękuję.

4 odpowiedzi

0 głosów
odpowiedź 1 lutego 2017 przez RogerB Gaduła (3,370 p.)
Przenieś filmy i inne dokumenty na dysk D. Pousuwaj niepotrzebne dane z dysku i wykonaj w właściwościach "Oczyszczanie dysku". Gdzieś w opcjach zaawansowanych przeglądarki znajdziesz opcje "Pytaj przed pobraniem gdzie zapisać", czy coś  w tym stylu. Możesz także w opcjach kosza zmniejszyć ilość miejsca zarezerwowanego lub od razu usuwać dane rezygnując z kosza (nie polecam). Programy następnym razem instaluj na mniej zaśmieconym dysku a najlepiej ustal co gdzie będziesz zapisywał.
0 głosów
odpowiedź 1 lutego 2017 przez Pietrak Pasjonat (19,050 p.)
Tak, możesz muzykę, filmy, dokumenty przenieść na dysk D przez wytnij i wklej na drugim dysku. Nie możesz tak robić z aplikacjami, programami itp.

To samo z downloads, ale będziesz musiał w przeglądarce, której używasz zmienić domyślną ścieżkę do zapisu.
0 głosów
odpowiedź 1 lutego 2017 przez Marcin2000Xpl Gaduła (3,230 p.)
edycja 1 lutego 2017 przez Marcin2000Xpl

Wydaje mi się, że raczej nie masz dwóch dysków tylko dwie partycję, lecz mogę się mylić, Jeżeli się nie mylę, to możesz możesz usunąć partycję D i dodać pamięć do partycji C. W punktach masz kroki jak to zrobić:

1. Kliknij Start
  2. Kliknij prawym przyciskiem na Komputer