• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Praca- nowe wyzwania

VPS Starter Arubacloud
0 głosów
332 wizyt
pytanie zadane 1 lutego 2017 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez Borówa Dyskutant (8,370 p.)
Mam pytanie, obecnie pracuje jako serwisant ale mój rozwój w tej firmie skończył się już dawno temu. Chciałbym uderzyć w branżę IT tyle, że nie jestem programistą (ledwo co początkującym). Myślę nad uderzeniem w helpdesk i tu moje pytanie jakie firmy pod tym względem polecacie? Mieszkam w Poznaniu ale większość firm (np. korpo) i tak szukają tego typu ludzi do pracy.

Uderzyłem w komputronik na stanowiska sprzęt-klient oraz póki co w PEPCO właśnie jako helpdesk.

Jakieś pomysły? Nie musi być to koniecznie helpdesk.

2 odpowiedzi

0 głosów
odpowiedź 1 lutego 2017 przez TheGleeMat Bywalec (2,070 p.)
wybrane 20 lutego 2017 przez Borówa
 
Najlepsza
Zależy co chcesz robić w IT może przybliżysz chodź trochę. Napisałeś coś o programowaniu, ja staram się uderzyć we Front-Endowe stanowiska i też się dopiero uczę. Samo pojęcie IT jest obszerne jeśli HelpDesk to patrzyłbym na firmy mocno kojarzone właśnie z tą branżą
komentarz 1 lutego 2017 przez Borówa Dyskutant (8,370 p.)

Chciałbym po prostu pracę zmienić już teraz więc programowanie na ten moment odpada. Z doświadczeniem serwisanta czyli w zasadzie znajomość sprzętu +jakiś ERP, office, ogólne pojęcia IT są mi znane. Szkoła skończona średnia informatyczna. Po prostu chciałbym rozpocząć pracę w branży typowo IT, a słyszałem, że najlepiej zacząć karierę od helpdesku. 

patrzyłbym na firmy mocno kojarzone właśnie z tą branżą

No właśnie też pytam bo nawet nie wiem do końca jakie firmy, a z doświadczenia wiem, że nie wszystkie firmy się afiszują na portalach z ofertami.

Chciałbym też żeby mnie wprowadzono bardziej szczegółowo w to całe IT, bo na serwisie to tak 2/10 ;)