• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Kurs PHP Mirosława Zelenta a Frameworki

Object Storage Arubacloud
0 głosów
796 wizyt
pytanie zadane 1 lutego 2017 w C i C++ przez Kinio Nowicjusz (160 p.)
Witam Serdecznie,

Zakupiłem skrypt napisany w PHP (gotowa strona), oparty o Framework Laravel v. 4.1. Z programowania jestem zielony. Chciałbym zmienić na swojej zakupionej stronie kilka z pozoru prostych rzeczy, stąd zainteresowanie tematem. Jestem na odcinku trzecim wideo kursu Mirosława Zelenta i raczej rozumiem wszystko, ale kiedy otwieram swój skrypt, tam niestety rozumiem niewiele. Próbuję zrozumieć mojego frameworka, ale niestety mam praktycznie wersje początkową - aktualnie jest Laravel 5.3 jak dobrze wiecie, więc nie wiem czy dokumentacja jest w 100% zgodna z tym co mam przed sobą. Pomijając już fakt, że dopiero uczę się czytać dokumentację tego typu. A więc czy mogliby mnie Państwo popchnąć w jakieś pokursowe, dalsze miejsca, z których mógłbym się nauczyć rozumieć PHP i Frameworki?
komentarz 1 lutego 2017 przez Ivan Maniak (60,650 p.)
Co do Laravel:
Aktualnie najnowsza wersja to Laravel 5.4. Od tego czasu pozmieniało się wiele rzeczy, więc dokumentacja i przedstawione przykłady mogę się bardzo różnić. Niestety na stronie już nie można znaleźć dokumentacji do wersji 4.1, najstarsza to 4.2. Nie jest źle, ponieważ nadal można znaleźć dokumentacje Laravel 4.1 na GitHub.
komentarz 1 lutego 2017 przez efiku Szeryf (75,160 p.)
Co numerek jest BC, także .. :) Zanim zrobisz update w larwie, sugeruje backup ;)

2 odpowiedzi

0 głosów
odpowiedź 1 lutego 2017 przez mtk3d Nałogowiec (46,690 p.)
wybrane 2 lutego 2017 przez Kinio
 
Najlepsza
Polska dokumentacja do wersji 4.0 http://laravel-docs.pl/

Nie jest w pełni spolszczona, ale może pomoże
komentarz 2 lutego 2017 przez Kinio Nowicjusz (160 p.)
Dziękuję, może się faktycznie przydać.
+4 głosów