Witam, napisałem proste sterowanie animacjami do gry i chce poświęcić jeden dzień na dopracowanie kodu, aby był wydajny, wygodny i przejrzysty.
Kod ma być użyty w planowanej klasie ruch, która będzie obsługiwana przez klasę sterowanie,
klasa animacja i ruch ma być "silnikiem" (kodem uniwersalnym) a klasa sterowanie ma być rzeczywistym kodem gry który korzysta z "silnika". Aby animacja nie była szarpana przewiduję odgrywanie animacji i nieprzerwanie ruchu, dopóki nie skończy się odgrywać.
Wklajem kod na wklejce aby nie zaśmiecać posta i proszę o komentarz i porady pamiętając o przewidywanym celu tego kodu :)
Animacja.h
http://www.wklej.org/id/3030512/
Animacja.cpp
http://www.wklej.org/id/3030514/
Gracz.h
http://www.wklej.org/id/3030516/
Gracz.cpp
http://www.wklej.org/id/3030518/