• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Początkowe programowanie C++ -Książka do programowania

Object Storage Arubacloud
0 głosów
593 wizyt
pytanie zadane 29 stycznia 2017 w C i C++ przez Maksio420 Nowicjusz (220 p.)
Witam ,jestem początkujący w C++ ,Obejrzałem poradniki Zelenta ,poszukuję jakiejś książki dla świeżaków ,gdzie wszystko jest jasno wytłumaczone ,tak jak na filmach Mirosława.Najlepiej jakby dana ksiązka była w empiku ,słyszałem Symfonia C++ ,lecz nie znalazłem jej w empiku . Liczę na pomoc ,pozdrawiam.
komentarz 29 stycznia 2017 przez QizmoPL Stary wyjadacz (11,440 p.)
komentarz 29 stycznia 2017 przez Evelek Nałogowiec (28,960 p.)
edycja 29 stycznia 2017 przez Evelek
EDIT: Znaleziona stronka do cpp0x ze standardem C++11.

Ja mam Szkołę Programowania S. Praty ale też ostatnio dużo błędów znajduję.

http://helion.pl/ksiazki/jezyk-c-kompendium-wiedzy-bjarne-stroustrup,jcppkw.htm - ta się wydaje być poprawną pozycją (tym bardziej, że wydana w 2014 roku i obejmuje standard C++11). Nie czytałem, więc nie wiem czy polecam.
komentarz 29 stycznia 2017 przez QizmoPL Stary wyjadacz (11,440 p.)
Podasz mi bledy ktore znalazles w ksiażce Prata i na cpp0x?
1
komentarz 29 stycznia 2017 przez Evelek Nałogowiec (28,960 p.)

Podam 2 ostatnie z książki Prata:

"string::npos to maksymalna liczba znaków w ciągu, którą zwykle jest największa wartość typu unsigned int lub unsigned long."

http://en.cppreference.com/w/cpp/string/basic_string/npos

3 strony dalej....

"Metoda open() [komentarz ode mnie: chodzi o fstream] wymaga argumentu w postaci ciągu znaków języka C. Istnieje jednak metoda c_str(), która zwraca wskaźnik na ciąg znaków języka C o takiej samej zawartości jak zawartość obiektu string, dla którego metoda ta została wywołana."