• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Przeniesienie programu exe na stronę internetową

VMware Cloud PRO - przenieś swoją infrastrukturę IT do chmury
0 głosów
336 wizyt
pytanie zadane 28 stycznia 2017 w C i C++ przez czujek22 Dyskutant (7,670 p.)
Witam. Da się w jakiś sposób wstawić np. skończoną gre 2D zrobioną w c++ na stworzoną stronę internetową tak aby działała już na stronie, bez pobierania ? Ew. zmodyfikować kod aby nie robić tego od początku w innej technologii.

3 odpowiedzi

+1 głos
odpowiedź 28 stycznia 2017 przez niezalogowany
Jeżeli przez plik exe rozumiesz plik PE, ELF, to nie da się.

Po prostu przeglądarka tak nie działa, tutaj kod jest multiplatformowy: inaczej wyglądają binarki dla Windowsa, inaczej dla Linuksa, Androida i iOS'a.

Możesz uruchamiać programy na serwerze i zwracać ich wynik na stronę, ale w przypadku gier innych niż tekstowe to się to nie sprawdzi. Poczytaj też moją wypowiedź tutaj: http://forum.pasja-informatyki.pl/220955/przeniesienie-programu-exe-na-strone-internetowa?show=220996#c220996

Za to zauważ, że część silników do gier jest multiplatformowa i umożliwia zbudowanie aplikacji dla przeglądarki, np Unity pozwala na przeniesienie gry / skompilowanie pod WebGL https://docs.unity3d.com/Manual/webgl-building.html
0 głosów
odpowiedź 28 stycznia 2017 przez Michał Gibas Pasjonat (19,630 p.)
Raczej nie odpalisz kodu C++ w przeglądarce. Musiałbyś przenieść całą grę do JavaScriptu...
0 głosów
odpowiedź 28 stycznia 2017 przez niezalogowany
Jakoś się musi dać, bo są stronki, gdzie można pograć w stare dosowe gry odpalane na dosboksie. Oni to odpalają na serwerze i jakoś transmitują obraz oraz klawiszologię, tak myślę. Więc postawienie odpowiedniego serwera, uruchamiającego Twoją grę i transmitowanie ekranu może być rozwiązaniem.
komentarz 28 stycznia 2017 przez niezalogowany
Można nawet poużywać m.in. Windowsa 98 w przeglądarce. (-:

https://copy.sh/v86/?profile=windows98

(w stopce są ciekawe linki)
komentarz 28 stycznia 2017 przez niezalogowany
@Przemysław Ale to nie działa tak do końca jak myślisz i niekoniecznie musi się dać to zrobić z nowymi architekturami.

Jeżeli rzucisz okiem na źródła to zobaczysz że wszystko jest przepisane na JS, a architektura jest emulowana: https://github.com/copy/v86#how-does-it-work

A nie chcesz emulować nowoczesnych architektur, które są znacznie bardziej skomplikowane niż te stare.

Pomysł z transmisją ekranu też mija się z celem, w grę wchodzą opóźnienia oraz to, że taki przykładowy serwer musiałby udźwignąć wiele instancji tej samej gry, a nie tędy droga
komentarz 28 stycznia 2017 przez niezalogowany
No ale nie przepisują chyba na JS starych gier, takich, do których nie ma już kodu źródłowego, a producent nie istnieje. Wydaje mi się, że to jakoś chodzi emulacja na serwerze
komentarz 28 stycznia 2017 przez niezalogowany
Emulacja odbywa się u ciebie w przeglądarce
komentarz 28 stycznia 2017 przez niezalogowany
JavaScript jest w stanie emulować DOSa? Aż tak niskopoziomowo da się w tym pisać?
komentarz 28 stycznia 2017 przez niezalogowany
W JS piszesz funkcje które emulują poprawne zachowanie, wraz z rejestrami itd. Wszystko jest wysokopoziomowo. Przykład na FPU: https://github.com/copy/v86/blob/master/src/fpu.js

Podobne pytania

0 głosów
2 odpowiedzi 823 wizyt
pytanie zadane 26 lutego 2017 w PHP przez sebastian970 Użytkownik (710 p.)
0 głosów
2 odpowiedzi 837 wizyt
pytanie zadane 29 grudnia 2015 w C i C++ przez inny_sub Obywatel (1,120 p.)
+1 głos
3 odpowiedzi 1,181 wizyt

93,443 zapytań

142,434 odpowiedzi

322,691 komentarzy

62,805 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj

...