Przeciążyłem operator << tak, że jeśli po jego lewej stronie stoi argument typu HWND, a po prawej string to do istniejącego tekstu jest dopisywany ten string. Stworzyłem zatem okienkowy odpowiednik cout żeby ułatwić sobie pracę. Mam w związku z tym kilka pytań
1. W Symfonii C++ jest napisane, że nie można przeciążać operatora dla samych typów wbudowanych, co najmniej jeden argument funkcji operatorowej musi być typu zdefiniowanego przez programistę (BTW czy może to być np. struktura, a nie klasa?). Mój program działa, bo string nie jest typem wbudowanym, ale co gdybym użył zamiast stringa np. int? Wiem, że mógłbym sam sprawdzić, ale chwilowo nie mam dostępu do komputera z projektami i kompilatorem, a bardzo mnie to ciekawi. Czy zmienne z biblioteki WinApi są typami wbudowanymi?
2. Przeciążać nie można podobno dla typów wbudowanych bo definicje takich funkcji operatorowych podobno gdzieś już są (Symfonia wydanie 3 str 712). Ale w przypisie jest napisane, że trochę to tłumaczenie naciągane. O co w tym chodzi? Co gdybym przeładował np. operator * , a funkcja przyjmowała by np. floata i chara? Są wbudowane, ale chyba nie istnieje taka funkcji operatorowa, więc zadziałałoby czy nie i dlaczego? Chcę się trochę więcej dowiedzieć, zanim zacznę pisać własną bibliotekę "winoperators.h".