• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Niezdana jedna kwalifikacja a przyszłościowe konsekwencje.

VPS Starter Arubacloud
0 głosów
2,723 wizyt
pytanie zadane 26 stycznia 2017 w Egzaminy zawodowe przez remo82 Użytkownik (560 p.)
Witam! Mam 20 lat,jestem obecnie w 4 klasie technikum informatycznego.Mam oczywiście zdane dwie kwalifikacje-E.12 oraz E.13.Parę tygodni temu odbyła się sesja teoretyczna E.14,którą zdałem na 92%.Jednakże,dziś odbyła się praktyka,której mogę nie zdać.Miałem po prostu jakieś cholerne zaćmienie przy skryptach php.Reszta egzaminu okej,jednak nie jest przekonany,czy da mi wymagane 75%.Teraz moje pytanie-Czy niezdana część praktyczna E14 a tym samym brak dyplomu technika jest wielką dyskwalifikacją na rynku pracy po technikum? Planowałem szukać zatrudnienia w postaci junior front-end developera ponieważ od strony front-endu,posiadam bardzo solidną dawkę wiedzy.Teraz nie mam pojęcia,czy pracodawcy nie będą mnie skreślać na początku,przez brak zdanej owej kwalifikacji.

2 odpowiedzi

+1 głos
odpowiedź 26 stycznia 2017 przez xmentor Nałogowiec (49,520 p.)
Wątpię, że przyszły pracodawca będzie patrzał na kawałek papieru :) Ważniejsze jest dla niego to co potrafisz.
komentarz 26 stycznia 2017 przez remo82 Użytkownik (560 p.)
Dzięki za odpowiedź!
0 głosów
odpowiedź 26 stycznia 2017 przez Ehlert Ekspert (212,630 p.)

Zdecydowanie popieram przedmówcę. Jeśli robisz coś dobrze i znasz się na tym to E14 świadczące o zdolnościach posługiwania się mysql_, nic nie zmieni wink

PS. Też dzisiaj pisałem. Co zawaliłeś? 

komentarz 26 stycznia 2017 przez remo82 Użytkownik (560 p.)