• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Obrazek nie możliwy do odczytania.

VPS Starter Arubacloud
0 głosów
172 wizyt
pytanie zadane 23 stycznia 2017 w Grafika i multimedia przez Shiro Stary wyjadacz (10,300 p.)
Witam,

Mam dwa zdjęcia jednak w niezadowalającej mnie jakości. Czy da się z nimi coś zrobić aby test był możliwy do odczytania? Jeżeli tak to w jaki sposób ? Interesują mnie tylko darmowe sposoby gdyż nie jestem grafikiem oraz nie jestem w posiadaniu żadnego programu typu photoshop.

Link do zdjęć, o których mowa: https://www.dropbox.com/sh/mnny66qszdiiwp9/AABQkSTYc6G3IGIfiYQ-iVWia

Z góry dziękuje za pomoc ;)

3 odpowiedzi

0 głosów
odpowiedź 23 stycznia 2017 przez mtk3d Nałogowiec (46,690 p.)

Za dużo seriali kryminalnych smiley. Nie da się tego zrobić.

komentarz 23 stycznia 2017 przez Shiro Stary wyjadacz (10,300 p.)
Oj bez przesady z tymi serialami, ale widziałem zdjęcie modelki z trzema rękami. Skoro można dorobić trzecią rękę to myślałem że da się jakoś poprawić czytelność tego zdjęcia ;)

Dzięki za odpowiedź ;)
komentarz 23 stycznia 2017 przez mtk3d Nałogowiec (46,690 p.)
Na drugim zdjęciu da się jeszcze coś odczytać i domyślić co jest tam napisane, ale na pierwszym nie da rady.
0 głosów
odpowiedź 23 stycznia 2017 przez maciej.tokarz Nałogowiec (27,280 p.)

Możesz poszukać plików zrzutu tych BSOD. Nie jestem jakimś magikiem od Windows, ale powinien ten błąd być zapisany na dysku. No i przyda się go odczytać.

komentarz 24 stycznia 2017 przez Shiro Stary wyjadacz (10,300 p.)
Udało mi się znaleźć dumpa. Tylko czym go otworzyć ;D Jeżeli chcesz mogę podać link do pliku.

Wiem że to już inne pytanie i to na pewno nie z grafiki, ale mam nadzieje że się nie obrazicie ;)
komentarz 24 stycznia 2017 przez maciej.tokarz Nałogowiec (27,280 p.)
0 głosów
odpowiedź 23 stycznia 2017 przez Pac Plus Mądrala (5,560 p.)