Hej! Z góry uprzedzam, że jestem newbie w javascript-cie i przepraszam za trywialność :).
Problem jest prosty, jak w temacie, więc dla uproszczenia utworzyłem zmienne globalne
var XCURSOR, YCURSOR;
Zaraz po ustawieniu "canvas" przypisuje te zmienne do koordynatów myszy:
CC.canvas.addEventListener("mousemove", function(e) {
XCURSOR = e.clientX - 10;
YCURSOR = e.clientY - 10;
});
A na koniec rysuje kwadrat na ekranie o tych samych koordynatach za pomocą mojego objektu.
var imgCursor = new Spirite(null, "#0c0");
imgCursor.draw(XCURSOR, YCURSOR, 20, 20);
W skrócie funkcja draw używa funkcji .fillRect() po ustaleniu typu. Co do działania tego objektu nie mam żadnych wątpliwości, używam go jednocześnie do rysowania paru grafik i sprawdza się bezbłędnie.
Ostatecznie "imgCursor" pojawia się z 200/300px w prawo od kursora myszy. Nie wiem gdzie tu jest miejsce na błąd ale musiałem coś przeoczyć.
--
Dzięki, 513ry!