• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Komputer do gier

Object Storage Arubacloud
0 głosów
218 wizyt
pytanie zadane 23 stycznia 2017 w Sprzęt komputerowy przez simin500 Nowicjusz (120 p.)
Cześć

Nie wiem jaki kupić komputer do gier... chodzi mi o gotowy zestaw. Moja pula do wydania to 3000 zł.

Nie znam się na komputerach ale lubię grać, chodzi mi o gotowy zestaw który posłuży przez lata.

3 odpowiedzi

+1 głos
odpowiedź 23 stycznia 2017 przez Eryk Andrzejewski Mędrzec (164,260 p.)
Jeżeli mowa o komputerze stacjonarnym, to polecam po prostu dobrać podzespoły (z czyjąś pomocą) i zlecić komuś złożenie komputera. Gotowe, markowe zestawy, raczej Cię nie zadowolą wydajnością w porównaniu do ceny.
0 głosów
odpowiedź 23 stycznia 2017 przez Zaglowiec Dyskutant (9,200 p.)
Witam

Polecam tę stronę:

https://www.purepc.pl/zestawy_komputerowe/jaki_komputer_kupic_zestawy_komputerowe_na_styczen_2017

Są tak tworzone komputery w różnej kwocie, brak jedynie w tym zestawie obudowy, ale z tym nie będzie chyba aż tyle problemu. Nowe zestawy są tworzone co miesiąc.

Jeśli nie chcesz składać samemu, a gotowych komputerów, które są w sklepach nie radzę kupować, to możesz poprosić o złożenie komputera (oczywiście za dodatkową cenę).

Polecam kupić w morel.net lub proLine.pl. To już zależy od ciebie, gdzie będzie ci wygodnie.
0 głosów
odpowiedź 23 stycznia 2017 przez Adrian1999 Nałogowiec (34,570 p.)
https://www.morele.net/inventory/info/ccuYiW/ kiedyś składałem jakiś tam komputer, zobacz sobie ten :D W cenie, i myślę dość spoko.
komentarz 23 stycznia 2017 przez Zaglowiec Dyskutant (9,200 p.)
Dysk twardy zmieniłbym na:
Dysk Western Digital Caviar Blue, 3.5'', 1TB, SATA/600, 7200RPM, 64MB cache (WD10EZEX)

Procesor na:
Procesor Intel Core i5-6500, 3.2GHz, 6MB, BOX (BX80662I56500)

A jeśli chodzi o grafikę, to pokusiłbym się na: