• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

front-end developer bez studiow

Object Storage Arubacloud
+1 głos
1,367 wizyt
pytanie zadane 23 stycznia 2017 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez Kaska93 Nowicjusz (130 p.)
Witam. Obecnie jestem na V semestrze studiów informatycznych i dopiero teraz zdałam sobie sprawę, ze nie są one dla mnie. Planuje przyszłą karierę jako front end developer za granicą i zauwazylam ze na studiach nie ma żadnych przedmiotów z web developingiem związanych. Czy studia to strata czasu skoro jestem samoukiem i lepiej się uczę w domu z Internetu? Czy pracodawcy patrzą na studia jesli chce się pracować w Anglii czy liczą się umiejętności ? Bo w tym czasie w ktorym uczę się budowy kabli i innych rzeczy niezwiązanych ze stronami internetowymi lepiej chyba pouczyć się front endu? Proszę o Wasza opinie/doswiadczenie

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź 23 stycznia 2017 przez ribeiro Stary wyjadacz (11,440 p.)
Skończ ten licencjat:)

Za granicą cenią wykształcenie choćby na BSc. Możesz być frontendowcem nie interesując się sieciami. Ale nie możesz być dobrym frontendowcem, jeśli się na nich choć trochę nie znasz. A chociaż poglądowe rozróżnianie typów kabli to też podstawy wiedzy o sieciach. Tak samo możesz być frontendowcem nie interesując się ogółem informatyki, ale pytanie jakim wtedy będziesz:)
komentarz 23 stycznia 2017 przez niezalogowany

 Możesz być frontendowcem nie interesując się sieciami. Ale nie możesz być dobrym frontendowcem, jeśli się na nich choć trochę nie znasz.

Ale do czego mi ta wiedza potrzebna?

1
komentarz 23 stycznia 2017 przez ribeiro Stary wyjadacz (11,440 p.)
Choćby do tego że praca frontendowca to nieustanna obsługa i optymalizacja tego co przechodzi przez sieć, jak, gdzie i w jakiej ilości, żeby strona działała płynnie i szybko. Nie musisz się tym przejmować do pewnego poziomu.
2