• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Steam (szybkość i czas pobierania) - interakcja z aplikacją java

Object Storage Arubacloud
0 głosów
520 wizyt
pytanie zadane 21 stycznia 2017 w Java przez littlerunaway Obywatel (1,790 p.)
otwarte ponownie 3 lutego 2017 przez littlerunaway
Chciałabym napisać aplikację w javie która wchodziłaby w interakcję ze steam poprzez pobieranie danych odnośnie szybkości pobierania gry i czasu który został do całkowitego pobrania. Jakieś wskazówki i porady w jaki sposób mogę przekazać mojej aplikacji o tym ile czasu zostało do całkowitego pobrania gry i z jaką prędkością jest ona pobierana?

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź 21 stycznia 2017 przez CzikaCarry Szeryf (75,340 p.)
edycja 21 stycznia 2017 przez CzikaCarry
  • Pobierasz CheatEngine
  • Przy jego pomocy szukasz offsetu zmiennej przechowującej prędkość pobierania, oraz czasu który pozostał do pobrania
  • W aplikacji odczytujesz zawartość zmiennej na danym offsecie

Przydatne linki:

https://www.youtube.com/watch?v=hfWOAFsYnFA

https://www.solarstrike.net/phpBB3/viewtopic.php?t=65 

komentarz 22 stycznia 2017 przez CzikaCarry Szeryf (75,340 p.)
Chciałbym Ci przypomnieć że adres != offset. Byćmoże mylisz te 2 pojęcia.
komentarz 22 stycznia 2017 przez adrian17 Ekspert (344,860 p.)

W takim kodzie

int *i = new int;
*i = 12345;

W jaki sposób chcesz tak po prostu znaleźć ten stały offset tej zmiennej, który na każdym komputerze będzie taki sam?

komentarz 22 stycznia 2017 przez CzikaCarry Szeryf (75,340 p.)
komentarz 22 stycznia 2017 przez adrian17 Ekspert (344,860 p.)
Co w praktyce przy kilkunastu poziomach wskaźników i różnej liczbie obiektów wciąż może nie być i nie będzie trywialne...
komentarz 22 stycznia 2017 przez CzikaCarry Szeryf (75,340 p.)
Hmmm... Skoro potrafisz zabezpieczyć dane w pamięci RAM poprzez same pointery to wyślij swoje CV do valve, bo w ich grach, póki co, wszystkie offsety są stałe, i jeszcze tego nie zabezpieczyli. Bardzo wiele kodów różnych externali jest udostępnionych na GitHubie, wystarczy sklonować repo i skompilować projekt, bez zmieniania czegokolwiek. Nawet kody sprzed 2 lat działające na offsetach działają i dziś. W tym momencie nie wiem, czy to ja mam rację, czy to ty masz rację. Dzisiaj / jutro pobiorę sobie CheatEngine i dostarczę tutaj tego offseta. Wyślę go też do paru znajomych, aby zweryfikowali, czy u nich offset też działa.

Podobne pytania

0 głosów
1 odpowiedź 443 wizyt
pytanie zadane 30 grudnia 2019 w Systemy operacyjne, programy przez Xaon Nowicjusz (120 p.)
+1 głos
4 odpowiedzi 674 wizyt
pytanie zadane 26 marca 2016 w Offtop przez Łukasz Kutyński Początkujący (330 p.)
0 głosów
1 odpowiedź 214 wizyt
pytanie zadane 11 kwietnia 2017 w Systemy operacyjne, programy przez Proxer Nowicjusz (120 p.)

92,555 zapytań

141,403 odpowiedzi

319,554 komentarzy

61,939 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj.

Akademia Sekuraka

Kolejna edycja największej imprezy hakerskiej w Polsce, czyli Mega Sekurak Hacking Party odbędzie się już 20 maja 2024r. Z tej okazji mamy dla Was kod: pasjamshp - jeżeli wpiszecie go w koszyku, to wówczas otrzymacie 40% zniżki na bilet w wersji standard!

Więcej informacji na temat imprezy znajdziecie tutaj. Dziękujemy ekipie Sekuraka za taką fajną zniżkę dla wszystkich Pasjonatów!

Akademia Sekuraka

Niedawno wystartował dodruk tej świetnej, rozchwytywanej książki (około 940 stron). Mamy dla Was kod: pasja (wpiszcie go w koszyku), dzięki któremu otrzymujemy 10% zniżki - dziękujemy zaprzyjaźnionej ekipie Sekuraka za taki bonus dla Pasjonatów! Książka to pierwszy tom z serii o ITsec, który łagodnie wprowadzi w świat bezpieczeństwa IT każdą osobę - warto, polecamy!

...