• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

łączenie się nie mając publicznego ip

VPS Starter Arubacloud
0 głosów
1,825 wizyt
pytanie zadane 21 stycznia 2017 w C# przez jankustosz1 Nałogowiec (35,880 p.)
edycja 21 stycznia 2017 przez jankustosz1
Witam.

Piszę program i chciałbym aby po stronie klienta był odpalony server a u mnie dało się się z tym serverem połączyć.

Problem taki że nie byłyby te programy w te samej sieci i server pewnie nie będzie miał publicznego ip.

Pytanie jest czy da się coś zrobić aby takie coś przeszło?

Dodam że jestem zielony w sieciach. Może da się zrobić jakiś vpn albo proxy, a jeżeli tak to jak?

4 odpowiedzi

+1 głos
odpowiedź 21 stycznia 2017 przez hoktaur Pasjonat (22,250 p.)

Moment:

Problem taki że nie byłyby te programy w te samej sieci i server pewnie nie będzie miał publicznego ip.

Powyżej piszesz że nie ma publicznego adresu  a potem:

Musze się jakoś łączyć, server nie może być po mojej stronie bo moje ip może się zmienić i jak to na sztywno w programie miałbym swoje ip wbijać?

Bo jeżeli tylko jednak masz adres publiczny tylko dynamiczny to może wystarczy założyć dynamiczną domenę?

komentarz 21 stycznia 2017 przez jankustosz1 Nałogowiec (35,880 p.)
Chodziło mi o to że nawet gdybym miał publiczne ip to nie jest chyba zbyt dobre wbijanie do programu na stałe swojego ip bo np. po jakimś czasie może to ip się zmienić a program przestanie działać.

Jeżeli się mylę to wyprowadźcie mnie z błędu.
komentarz 21 stycznia 2017 przez jankustosz1 Nałogowiec (35,880 p.)

Bo jeżeli tylko jednak masz adres publiczny tylko dynamiczny to może wystarczy założyć dynamiczną domenę?

Nie wiem czy dobrze rozumiem. Mówisz żeby założyć stronę internetową, która byłaby "pośrednikiem" 

komentarz 21 stycznia 2017 przez hoktaur Pasjonat (22,250 p.)