• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Nauka projektowania stron internetowych

Object Storage Arubacloud
0 głosów
364 wizyt
pytanie zadane 20 stycznia 2017 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez Mihost Nowicjusz (240 p.)
Witam!

Jestem studentem informatyki, który zdał sobie sprawę iż nadszedł czas obrać w szeroko pojętej informatyce, swój kierunek.

Zastanawiałem się mocno nad projektowaniem stron internetowych. Znam podstawy. Robię proste strony.

Jednakże dzisiaj dowiedziałem się od wykładowcy, że ten kierunek zanika. "Jest to raczej mało opłacalne, bo już teraz strony robi się kilkoma kliknięciami".

Czy to prawda? Czy rynek dla front-/back-endowców zaczyna lub w najblizszym czasie się zamknie? Czy jest to tylko niedoiformowanie ze strony wykładowcy?

P.S. Zrobiłem mały research i pracy dla front-endowców jak na razie jest niemało.

Co o tym sądzicie?

2 odpowiedzi

+1 głos
odpowiedź 20 stycznia 2017 przez marioosu Dyskutant (9,260 p.)

Wykładowca ma chyba takie rozeznanie jak moja mama używająca komputera, żeby ułożyć pasjansa czy mahjonga. (oczywiście to był żart - wykładowca może po prostu miał coś innego na myśli)

Tak - można "zrobić" stronę kilkoma kliknięciami. Tak samo jak można zainstalować jeden z darmowych szablonów WordPressa na swojej stronie. Swoją drogą - ktoś najpierw musiał stworzyć te systemy i szablony, aby inni mogli z nich korzystać.

Rynek ten się nie zamknie, no raczej nie za naszej kariery, a wystarczy tylko chwilę pomyśleć, by dojść do takich wniosków.

Ile materiałów już teraz jest w internecie? Media społecznościowe i e-handel - to tylko część sieci, która jest ogromnie rozwijana, idzie do przodu.