• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Zły wybór przedmiotu na maturę na studia informatyki

0 głosów
379 wizyt
pytanie zadane 19 stycznia 2017 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez Karol Pichurski Nowicjusz (140 p.)

Witam, 

Mam problem jestem  w 2 klasie technikum informatycznym na biologii rozszerzonej , mam zamiar iść  na studia informatyczne i tu się zaczynają schody ponieważ potrzebuje matury rozszerzonej z fizyki aby się dostać na studia i nie wiem co zrobić ? 

Pół roku jestem na biologii i chyba za późno aby zmienić przedmiot . 

Co mam zrobić?sad

4 odpowiedzi

+1 głos
odpowiedź 20 stycznia 2017 przez ZakosiliMiNeta Nałogowiec (30,870 p.)
Zacytuje moich kolegów z klasy "Zabij się to jedynie co możesz zrobić" i w tym momencie to jest prawda zadając takie pytanie. Potrzebujesz fizyki i masz jeszcze 2 lata nauki? Looknij na arkusz maturalny z fizyki i zobacz co piłują zadania czy teorie. Jeśli teorie to, to dobra książka w łapę od fizyki i powoli tłuc to, jeśli zadania to książka i dobry zbiór zadań i starczy. Trudno pomyśleć ?
0 głosów
odpowiedź 20 stycznia 2017 przez mtk3d Nałogowiec (46,690 p.)
A nie liczy Ci się matematyka na studia?
0 głosów
odpowiedź 20 stycznia 2017 przez marko Nałogowiec (29,150 p.)
Wybierz "Biotechnologie","Robotykę".Przyda się znajomość,bioli/elektry/matmy.

Trzymam kciuki.Co masz zrobić? sprężyć się,ale nie za wszelką cenę.Oceń się sam.

Masz odwagę,zadając to pytanie na forum.Dasz radę,nie bądź "miękkimsoftem"

Pozdrawiam,bądź uprzejmym i przyjmij tą poradę z humorem i czcią należną :)
0 głosów
odpowiedź 20 stycznia 2017 przez Awide Początkujący (420 p.)
edycja 20 stycznia 2017 przez Awide

Hej!