• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

wybór frameworka webowego

VPS Starter Arubacloud
0 głosów
195 wizyt
pytanie zadane 18 stycznia 2017 w Inne języki przez ziomski Nowicjusz (120 p.)
Cześć wszystkim,
firma, w której pracuję planuje przenieść oprogramowanie desktopowe (napisane w Delphi) do weba. Program wykorzystuje również trochę Javy do komunikacji z urządzeniami zewnętrznymi.
Dostałem wolną rękę co do wyboru technologii, w której będę to pisał. Postanowiłem, że za front-end będzie odpowiadał AngularJS.
Pozostaje mi problem co do wyboru technologii back-endowej.
Proszę Was o pomoc w wyborze frameworku.
Dodam tylko, że programuję w PHP od 1,5 roku, lecz nie widzę przeszkody, aby w wolnym czasie uczyć się nowych technologii.

3 odpowiedzi

+1 głos
odpowiedź 18 stycznia 2017 przez Comandeer Guru (599,730 p.)
Trochę mało info. Taki PHP czy Java bardziej się sprawdzą przy "tradycyjnych" usługach, gdzie backend w dużej mierze to po prostu REST API. Node.js czy Go z kolei bardziej się kojarzą z real-time.
komentarz 18 stycznia 2017 przez maciej.tokarz Nałogowiec (27,280 p.)
A co masz na myśli określając Node.js jako real-time?
komentarz 18 stycznia 2017 przez Comandeer Guru (599,730 p.)
Mam na myśli, że jednym z najczęstszych use-case'ów są chaty, komunikator i inne aplikacje oparte choćby na WebSockets.
komentarz 18 stycznia 2017 przez maciej.tokarz Nałogowiec (27,280 p.)

Nie znam statystyk, ale również web api można na Node.js oprzeć.

komentarz 18 stycznia 2017 przez Comandeer Guru (599,730 p.)
Przecież nigdzie nie stwierdziłem, że nie. Niemniej do tego typu rozwiązań IMO o wiele bardziej pasują "tradycyjne" języki backendowe.
0 głosów
odpowiedź 18 stycznia 2017 przez Kornelia Kobiela Nałogowiec (33,340 p.)
Jeżeli program wykorzystuje Java,  to może Java i Spring idąc tym tropem rozumowania. Myślę,  że to będzie całkiem dobra opcjs