kolejną grę
Podeślesz kod do poprzednich
Do rzeczy.
Możesz stworzyć klasę w której będzie metoda startGame();
Taką funkcję możesz traktować jak nowy main();
Jeżeli Gra 'wewnętrzna' nie będzie musiała odbierać informacji w czasie rzeczywistym od gry 'zewnętrznej' to wykonanie tego będzie jeszcze łatwiejsze.
Otóż plik "main.cpp" ma 400 linii kodu, więc kolejne kilkaset bardzo utrudniło by sprawę. Więc zastanawiam się, czy da się podzielić projekt, żeby w każdym pliku była inna gierka.
Plik main.cpp z taką ilością linii kodu to chyba trochę przesada jak na taki projekt, nawet w dużych projektach stara się utrzymać niewielką liczbę linii w każdym z plików, bo chodzi o to aby różne klasy "wymieniały" się informacjami i wynikami obliczeń.
Zamiast zastanawiać czy tak się da to możesz stworzyć nowy, uproszczony program konsolowy i sprawdzić, a nie pytać się na forum.
Jak sobie wyobrażasz działanie olbrzymich gier bez dzielenia programu na małe gry.
Tak naprawdę ty tylko zamieniłeś słowo podprogramy na gry, bo czym różni się 'gra' w której porusza się postacią i sprawdza kolizje od podprogramu obsługi menu w którym powiększa się obiekt kiedy najedziemy na niego myszką. Jeszcze lepszym przykładem jest możliwość przeglądania 'internetu' w GTA V.
P.S.Czy ja wiem czy ten podział na pliki jest taki "nietypowy" jak to jest napisane w temacie :)