• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

WIELKI projekt w technologiach webowych [PORADY DOŚWIADCZONYCH KODERÓW]

VPS Starter Arubacloud
+2 głosów
462 wizyt
pytanie zadane 20 maja 2015 w HTML i CSS przez kukonik Nowicjusz (170 p.)
edycja 20 maja 2015 przez kukonik

Jestem studentem elektrotechniki i postanowiłem przebranżowić się na programistę. Przede mną wybór pracy magisterskiej i zdecydowałem, że chcę stworzyć na uczelni platformę naukową mojej specjalności. 
Polegałaby ona na tym, że prowadzący zajęcia wrzucaliby na nią: materiały, wyniki kolokwiów, oceny ze sprawozdań oraz oferty stażów i projektów. Wszystko w jednym miejscu, oszczędność czasu dla całych pokoleń studentów. Wszystko posegregowane w zależności od typu wrzucanych plików, przedmiotu. Studenci również byliby zalogowani na tej platformie, gdzie mieliby dostęp do własnego forum, niewidocznego dla prowadzących oraz uzupełnialiby anonimowe ankiety w których mogliby sugerować prowadzącym co powinni zmienić.

Domyślam się, że bardzo ważna jest organizacja pracy.  I tu pojawia się moje pytanie, ponieważ nie mam większego doświadczenia przy tak dużych projektach:
- od czego zacząć?
- HTML, CSS, PHP, MySQL, JavaScript czy może jeszcze jakieś inne technologie?
- jak zorganizować sobie pracę by była jak najbardziej efektywna?
- na uczelni mamy dostęp do wielu licencji bardzo drogich programów czy polecicie jakikolwiek?

Jestem laikiem, dopiero zaczynam. Umiem programować w C++ i JAVIE i chciałbym nauczyć się czegoś innego.

Bardzo proszę o konkretne porady!
Pozdrawiam!

EDIT: Mam na zrobienie takiej platformy 400 dni.

4 odpowiedzi

+5 głosów
odpowiedź 20 maja 2015 przez Comandeer Guru (599,730 p.)