• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Wspólny projekt Aplikacji Webowej [ankieta]

Object Storage Arubacloud
+5 głosów
934 wizyt
pytanie zadane 19 maja 2015 w Nasze projekty przez gromula Stary wyjadacz (10,070 p.)
edycja 20 maja 2015 przez gromula

Witam, nazywam się Bartek jestem studentem III roku informatyki stosowanej, ukończyłem również technikum informatyczne, a na codzień rozpocząłem pracę w jednej z renomowanych firm programistycznych.

Powiem szczerze do roku wstecz, zawsze ale to na każdym kroku omijałem programowanie. Takich ludzi było dużo szczególnie przez nacisk w technikum na ten temat. Wiem było to najgorsze co mogłem zrobić ale dzięki filmikom Pan Mirosława stwierdziłem, że trzeba było być głupcem  aby marnować tamten czas. 
 

Teraz jest inaczej, poszukałem dobrej pracy i zaczynam jako młodszy ale zmotywowany do działania a więc nie marnujmy czasu:

Wysuwam się z prośbą do was drodzy forumowicze, (szczególnie chodzi mi tutaj o ludzi doświadczonych w programowaniu) , o stworzenie wraz z forumowiczami Aplikacji webowej. Niechaj to będzie nawet proces rejestracji do lekarza w którym swoje rolę będą miały różne konta ale to już jest kwestia do dogadania się. Zaczynali byśmy od podstaw tworząc bazę danych itd. itd. Przy czym z całego projektu byłby stworzony unikatowy film który może i po dobrej opinii Pan Mirosław Zelent wstawił by do siebie. Była by to nagroda za jego godzinne ułatwianie nam nauki. My też możemy pomóc!! 

  Czy były  by osoby chętne na taki projekt? Można było by to tworzyć np poprzez konferencje grupową gdzie każdy mógłby zadawać pytania, Opcjonalnie można by zrobić małe wpisowe aby zawsze wynagrodzić czas "nauczycielom". Mogli byśmy spotykać się przykładowo raz w tygodniu ale jak już wspominałem wszystko można zrobić na potrzeby ludzi którzy się nauczą. Poprzez demokratyczne wybory większość wygrywa.