• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

question-closed Pobieranie danych (kurs walut) ze strony NBP na moją stronę przy użyciu PHP. Od czego zacząć?

VPS Starter Arubacloud
0 głosów
2,166 wizyt
pytanie zadane 12 stycznia 2017 w PHP przez Corleone97 Początkujący (450 p.)
zamknięte 16 stycznia 2017 przez Corleone97

Witajcie ponownie, chciałbym zrobić funkcję, która ze strony NBP ma wyciągnąć aktualny kurs Euro, lecz jestem trochę zieloniutki w PHP. Coś poczytałem o cURL, i zrobiłem taki kod:

<?php

$euro = curl_init();
curl_setopt($euro,CURLOPT_URL,'http://www.nbp.pl/');
curl_exec($euro);

curl_close($euro);
?>

Ten program wyświetla mi całą zawartość strony. A jak wyjąć konkretną informację o kursie euro?

komentarz zamknięcia: już

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź 12 stycznia 2017 przez Vento Pasjonat (17,120 p.)
komentarz 16 stycznia 2017 przez Corleone97 Początkujący (450 p.)
No dobra, wybrałem odpowiednią walutę, dało mi XML'a (http://api.nbp.pl/api/exchangerates/rates/A/EUR) , ale co teraz z tym zrobić i jak to zrobić aby pobrać dane, które chcę do mojego php?

Podobne pytania

+1 głos
1 odpowiedź 2,917 wizyt
+1 głos
1 odpowiedź 1,070 wizyt
pytanie zadane 25 sierpnia 2022 w JavaScript przez vishi7 Początkujący (430 p.)
0 głosów
2 odpowiedzi 2,542 wizyt
pytanie zadane 17 października 2016 w PHP przez Rafik Obywatel (1,870 p.)

93,079 zapytań

142,043 odpowiedzi

321,452 komentarzy

62,424 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj

Wprowadzenie do ITsec, tom 2

Można już zamawiać tom 2 książki "Wprowadzenie do bezpieczeństwa IT" - będzie to około 650 stron wiedzy o ITsec (17 rozdziałów, 14 autorów, kolorowy druk).