• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Samodzielna nauka fizyki - w jaki sposób? (3 kl. gimnazjum)

42 Warsaw Coding Academy
0 głosów
2,145 wizyt
pytanie zadane 6 stycznia 2017 w Matematyka, fizyka, logika przez Maciej Fras Użytkownik (840 p.)
edycja 6 stycznia 2017 przez Maciej Fras
Witam, jestem uczniem 3 kl. gimnazjum, interesuję się informatyką i wiążę sobie z nią przyszłość. Od zawsze uczyłem się najlepiej z tego, co uważałem za stosowne na przyszłość - matematyki i j. angielskiego. Problem natomiast pojawia się z fizyką. Polega on na tym, że mój nauczyciel jest osobą dobrą w swojej dziedzinie, lecz mimo tego nie nauczył mnie prawie niczego. Wynika to głównie z tego, że nic nie wymaga (testy i kartkówki to rzadkość). Chciałbym więc zacząć uczyć się z tego przedmiotu, aby nie być zielonym gdy pójdę do szkoły średniej. Oczywiście, nie zrobiłem tego wcześniej bo byłem młodszy i nie miałem na to chęci. W tym momencie przechodzimy do sedna sprawy - z jakich źródeł polecacie się uczyć? Najlepiej aby wiedza była jak najbardziej skondensowana i ułożona bym mógł zrozumieć chociaż te najważniejsze sprawy. Tak jak pisałem wcześniej - nauczyciel przedmiotu to mądry człowiek, więc w razie potrzeby służy pomocą. Dodam, że książki z których korzystałem do tej pory w szkole to seria: "Świat fizyki" wydawnictwa ZamKor. Posiadam wszystkie 3 części dla każdej klasy gimnazjum.
1
komentarz 6 stycznia 2017 przez Patrycjerz Mędrzec (192,320 p.)
Na początek radziłbym ci się nauczyć klarownego redagowania tekstu. Twojego pytania nie da się komfortowo czytać, nie wspominając o dziwnym braku odstępów po znakach interpunkcyjnych. Nie przystoi to uczniowi trzeciej klasy gimnazjum.
komentarz 6 stycznia 2017 przez Maciej Fras Użytkownik (840 p.)
Przepraszam, tekst został poprawiony. Rzeczywiście napisałem go w niedbały, nienajlepszy do przeczytania sposób.