• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Pytanie warunkowe- formularz Google

VPS Starter Arubacloud
0 głosów
2,725 wizyt
pytanie zadane 6 stycznia 2017 w Offtop przez Memories Obywatel (1,410 p.)
Witam wszystkich.

Przy tworzeniu formularza na zaliczenie przedmiotu trafilem na pewien problem (oczywiscie to moj poczatek korzystania z tego, jestem jeszcze amatorem), mianowicie:

Jesli zadam pytanie metryczkowe o płec  i zalozymy, ze respondent zaznaczy odpowiedz mezczyzna to czy w dalszym kroku mozna by bylo zrobic tak, zeby pojawilo sie dla niego odpowiednie pytanie?

Prosciej: zaznaczyl plec mezczyzna- pojawia sie pytanie tylko dla niego, zaznaczyla plec kobieta- pojawia sie pytanie tylko dla niej.

Da sie tak zrobic? Troche pogmatwane, ale mam nadzieje, ze rozumiecie o co mi chodzi!

Z gory dziekuje!
komentarz 6 stycznia 2017 przez Ivan Maniak (60,650 p.)
W jakim języku chcesz to zrobić? PHP? JS?
Zmień kategorie.
komentarz 6 stycznia 2017 przez Memories Obywatel (1,410 p.)
Nie wiedzialem do jakiego tematu to dac.

Nie wiem w jakim jezyku, nie wiem nawet jak to tam zrealizowac, nicc

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź 6 stycznia 2017 przez Michał628496 Pasjonat (17,340 p.)
wybrane 6 stycznia 2017 przez Memories
 
Najlepsza

Wystarczy poszukać  w Internecie ;) Link

komentarz 6 stycznia 2017 przez Memories Obywatel (1,410 p.)
Dziekuje bardzo!

Podobne pytania

0 głosów
0 odpowiedzi 150 wizyt
0 głosów
1 odpowiedź 250 wizyt
pytanie zadane 7 września 2016 w Offtop przez xyno Nowicjusz (120 p.)
0 głosów
1 odpowiedź 887 wizyt
pytanie zadane 17 lutego 2017 w PHP przez Ithrasil Obywatel (1,820 p.)

92,454 zapytań

141,262 odpowiedzi

319,089 komentarzy

61,854 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.