Mam coś takiego:
char h;
char bullet='|';
int i;
char a1[10];
char a2[10];
for(i=0; i<=10; i++)
{
a1[i]=' ';
a2[i]=' ';
h[i]=0;
}
while(true)
{
for(int z=0; z<10; z++)
{
for(i=0; i<10; i++)
{
if(h[i]=1)
{
cout<<a1[i]<<bullet<<a2[i];
}
else
{
cout<<a1[i]<<a2[i];
h[i+1]=1;
h[i]=0;
h[i-1]=0;
}
}
cout<<"\n";
}
Sleep(1000);
system("cls");
}
i chciałem żeby to wyświetlało strzał w taki sposób:
pierwsza iteracja pętli:
linia4 ;
linia3 ;
linia2 ;
linia1 | ;
system("cls");
druga:
linia4 ;
linia3 ;
linia2 | ;
linia1 ;
system("cls");
trzecia:
linia4 ;
linia3 | ;
linia2 ;
linia1 ;
system("cls")
itd
Trzeci dzień myślę już, w jaki sposób powiedzieć komputerowi, że w pierwszej iteracji linia ze strzałem ma się "zużyć" i w następnym obrocie pętli już ma wyświetlić " " a cout wyżej ma wyświetlić "|'