• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

question-closed Czy mój szef wie, że nie jestem programistą?

VPS Starter Arubacloud
+3 głosów
709 wizyt
pytanie zadane 22 grudnia 2016 w Sprawy forum przez dkarski Obywatel (1,610 p.)
zamknięte 6 marca 2020 przez dkarski

Czy mój szef wie, że nie jestem programistą? Czasem zadaję sobie takie pytanie. Zastanawiam się, kiedy mój szef odkryje, że go oszukuję. Kiedy złapie mnie na gorącym uczynku i powie: „Aha! Mamy Cię! I co teraz?!”.

komentarz zamknięcia: nie aktualne
1
komentarz 22 grudnia 2016 przez HaKIM Szeryf (87,590 p.)
edycja 22 grudnia 2016 przez HaKIM

Poza tym to pisanie tego postu zajęło Ci pewno coś około godziny, nie lepiej było wysłać ostatni fragment drogą mailową do Mirosława a przez resztę czasu starać się czytać artykuły/książki itp. które pomogą Ci dorównać wiedzy kolegą z pracy?

Za cholerę nie jestem w stanie pojąć po co to wszystko napisałeś...

Pracuję od 6-mcy. Odnoszę wrażenie, że wdarłem się do tej firmy, jako oszust. Nie zostałem do niej zaproszony, jak wielki mag. Nieustannie się uczę, wykonując zadania na projekcie, wciąż szukam odpowiedzi na pojawiające się we mnie pytania.

Harry Potter również nie wyczarował patronusa na pierwszym roku. Przyzwyczaj się. W tej branży to normalne. : )

2
komentarz 5 grudnia 2017 przez obl Maniak (51,280 p.)

Pisanie o programistach jako magach czy bogach trochę mnie rozśmiesza.Aż przypomniał mi się skecz https://www.youtube.com/watch?v=nB_6JVaDlt8

My wszyscy jesteśmy bohaterami, każdy człowiek jest przydatny i wielu ludzi potrafi robić rzeczy, których ja nie potrafię.

2 odpowiedzi

+2 głosów
odpowiedź 5 grudnia 2017 przez PaulGilbert Gaduła (3,280 p.)
Jak postępy po roku pracy? :-) Dużo przyniósł ten roczek progresu? Czy może wręcz przeciwnie - zniechęcenie?
1
komentarz 12 grudnia 2017 przez dkarski Obywatel (1,610 p.)