• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Node JS - w czym pisać aplikacje

Object Storage Arubacloud
0 głosów
830 wizyt
pytanie zadane 21 grudnia 2016 w JavaScript przez Miki Bywalec (2,480 p.)
Chcę rozpocząć naukę Node.js. Po zainstalowaniu "platformy" brakuje mi sensownego programu do uruchamiania napisanych "aplikacji". Zabawa z Notepad++ i konsolą jest mało wygodna. W poradnikach na YT widziałem, że korzystają z Atom-a ale jest dla mnie mało zrozumiały, był też inny płatny program WebStorm i on już wyglądał konkretnie.

Możecie polecić dobry darmowy program z wbudowaną konsolą aby nie trzeba było skakać między kilkoma oknami?

Z góry dzięki za pomoc
komentarz 21 grudnia 2016 przez Pietrak Pasjonat (18,850 p.)
WebStorm jest darmowy dla uczniów i studentów.
komentarz 21 grudnia 2016 przez Miki Bywalec (2,480 p.)
Problem w tym, że nie jestem już uczniem ani studentem :(

2 odpowiedzi

+3 głosów
odpowiedź 21 grudnia 2016 przez kap Stary wyjadacz (11,620 p.)

Visual Studi Code ma zintegrowanego gita, debugger i konsolę (ctrl + `). Polecam. Dodatkowo zainstaluj sobie globalnie Nodemona:

sudo npm i nodemon -g

i odplaja apkę przez niego zamiast przez node'a:

nodemon your-app.js

Dzięki temu masz automatyczny restart po zmianach.

 

1
komentarz 21 grudnia 2016 przez Miki Bywalec (2,480 p.)
Visual mnie odpycha przez "dziwną instalację" 500 rzeczy mi ściągneło a program mi nie działał i od tego czasu go omijam. Zostawię go na koniec jak już w/w opcje się wyczerpią ;)
komentarz 21 grudnia 2016 przez adrian17 Ekspert (344,860 p.)

500 rzeczy mi ściągneło

Mówisz o "dużym" Visual Studio, czy VS Code?

komentarz 21 grudnia 2016 przez kap Stary wyjadacz (11,620 p.)
komentarz 21 grudnia 2016 przez adrian17 Ekspert (344,860 p.)
Wygląda... jak każdy inny normalny instalator.

https://puu.sh/sWOV8/846630dc8f.mp4

(edit: pytanie było do Miki)