• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Unity - Hinge Joint

0 głosów
176 wizyt
pytanie zadane 21 grudnia 2016 w OpenGL, Unity przez L33TT12 Gaduła (3,950 p.)
Hejka, właśnie zaczynam poznawać środowisko Unity, oraz przerobiłem przed chwilą tutorial Hinge Jointów, oraz chciałem wykorzystać to w jakimś prostym symulatorze, i tu nasuwa się moje pytanie, jak zrobić by dany obiekt obracał się w stronę przeciwną? Myślałem by po prostu zmienić motor speed na ujemny ale wtedy sie w ogole nie porusza, oraz jak zrobić by nie oddziaływały na niego inne obiekty, czyli że np: Obraca się i spada na niego jakiś obiekt, to bez względu na jego wagę, oraz prędkosć z jaką spadał, hinge joint będzie nadal normalnie sie obracał w swoim kierunku?

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź 21 grudnia 2016 przez L33TT12 Gaduła (3,950 p.)
Bump

Podobne pytania

0 głosów
2 odpowiedzi 888 wizyt
0 głosów
0 odpowiedzi 498 wizyt
+1 głos
2 odpowiedzi 407 wizyt

93,607 zapytań

142,530 odpowiedzi

322,999 komentarzy

63,098 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj

Kursy INF.02 i INF.03
...