• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Jak zostać nauczycielem przedmiotów zawodowych?

Object Storage Arubacloud
0 głosów
4,780 wizyt
pytanie zadane 16 grudnia 2016 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez BartoszGX1 Nowicjusz (230 p.)

Witam. Jestem uczniem technikum informatycznego. Od jakiegoś czasu chodzi mi po głowie myśl "a co jeśli zostałbym nauczycielem?".
Lubię opowiadać o czymś co mnie interesuje innym - czasem koledzy i koleżanki pytają się mnie o dane zagadnienie, jeżeli czegoś nie rozumieją. Szczególnie lubię zagadnienia związane z Urządzeniami techniki komputerowej i Sieciami komputerowymi. A więc pytam:
Jak zostać, co i gdzie studiować, jakie kursy ukończyć, aby zostać nauczycielem przedmiotów zawodowych w technikum informatycznym i czy to się "opłaca"? Pozdrawiam smiley

8 odpowiedzi

+4 głosów
odpowiedź 17 grudnia 2016 przez Adrian1999 Nałogowiec (34,570 p.)
Powiem Ci tak, patrząc na nauczycieli przedmiotów zawodowych w mojej szkole to wygląda to tak że przeważnie albo ich współmałżonek jest bogaty, albo dany nauczyciel ma kilka prac, w firmie, szkole itd... Więc to na pewno jest mało opłacalna praca pieniężnie, ale!

Nie zapominaj że jeżeli coś się lubi to zawsze się na tym dobrze zarobi, i w dodatku nie będzie się narzekać na to co robi. Oczywiście jest to moje obiektywne spojrzenie na sprawę, gdzie mogę się mylić.
1
komentarz 17 grudnia 2016 przez manjaro Nałogowiec (37,390 p.)

Większej bzdury nie słyszałem.

  • 20 godzin tygodniowo pracy 
  • ciepła państwowa posadka do końca życia z której nikt cie nigdy nie zwolni
  • po wbiciu dyplomowanego 3k na rękę
  • 3 miesiące wakacji

Sam oceń czy to się opłaca. 

3
komentarz 17 grudnia 2016 przez Ivan Maniak (60,650 p.)