• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Czy to są oryginalne słuchawki ?

Object Storage Arubacloud
+1 głos
281 wizyt
pytanie zadane 12 grudnia 2016 w Sprzęt komputerowy przez Karol Ołtarzewski Obywatel (1,260 p.)
Witam.

Czy to są oryginalne słuchawki razer kraken pro:

http://allegro.pl/razer-kraken-pro-neon-gwara-totalna-wyprz-i6627626139.html

2 odpowiedzi

0 głosów
odpowiedź 12 grudnia 2016 przez Bielson Użytkownik (540 p.)
nie znam się na słuchawkach, ale widząc tyle pozytywnych opini, to myśląc logicznie firma by se nie pozowiła na sprzedaż czegoś co nie jest oryginalne
komentarz 12 grudnia 2016 przez Karol Ołtarzewski Obywatel (1,260 p.)
edycja 12 grudnia 2016 przez Karol Ołtarzewski
sorry nie doczytałem że to idzie z zagranicy
0 głosów
odpowiedź 12 grudnia 2016 przez Jackobs Bywalec (2,430 p.)
Wszystkie parametry zgadzają się z oryginałem tylko gwarancję mają różną 12 lub 24 miesięcy.

Na amazon chodzą po 40$ więc pewnie  stamtąd zamawia.
komentarz 12 grudnia 2016 przez Jackobs Bywalec (2,430 p.)
A i jeszcze "Opakowanie zastępcze OEM folia"....więc będą bez oryginalnego opakowania
komentarz 12 grudnia 2016 przez Karol Ołtarzewski Obywatel (1,260 p.)
czyli mogą być używane?
komentarz 12 grudnia 2016 przez Jackobs Bywalec (2,430 p.)
Tego to nie wiem ale zamiast otwierać oryginalne pudełko ze świeżym powietrzem nowości otrzymać słuchawki zamknięte w woreczku z kartą gwarancyjną. Pewnie dzięki temu zmiejszają gabaryty paczki i koszty dostawy. Najlepiej zadzwoń jutro i zapytaj oto:)
komentarz 12 grudnia 2016 przez Jackobs Bywalec (2,430 p.)
A i zapytaj się o pochodzenie produkty, żeby instrukcja nie była po chińsku.

Mnie by zniechęciły jego negatywne komentarze ale to tylko moja opinia..
komentarz 12 grudnia 2016 przez Karol Ołtarzewski Obywatel (1,260 p.)
komentarz 12 grudnia 2016 przez Jackobs Bywalec (2,430 p.)