• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Książka S.Pratha na początek?

Object Storage Arubacloud
0 głosów
349 wizyt
pytanie zadane 12 grudnia 2016 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez Radsler Nowicjusz (150 p.)
Witam, jestem uczniem 2 klasy technikum informatycznego i chciałbym w końcu zacząć naukę czegoś konkretnego. Myślałem nad książka szkoła  programowania S.Pratha, ale spotkałem się z różnymi opiniami. Miedzy innymi, że jest dla bardziej zaawansowanych i teraz mam mętlik w głowie.

1 pytanie: czy C++ w tych czasach jest warty poznania?

2. Czy ta książka będzie dla mnie dobra jeśli jestem zielony?

Niektorzy napiszą żeby uczyć sie z materiałów z internetu, ale ja wole mieć książkę fizycznie, encyklopedie w jednym i ćwiczenia do rozwiązywania.

3. Jestem na etapie, ze nie mam konkretnej ścieżki rozwoju wybranej. Trochę interesuje mnie front-end, trochę to programowanie. Polecilibyscie raczej naukę HTML,css i js dla osoby z małymi zdolnościami matematycznymi czy nauka C++ nie stoi na przeszkodzie?

4 odpowiedzi

0 głosów
odpowiedź 12 grudnia 2016 przez Kasztan Dyskutant (8,080 p.)
Nic nie stoi na przeszkodzie aby uczyć się C++. Kończę tą książkę jest bardzo dobra. Przynajmniej zdobędziesz po niej w miarę uporządkowaną wiedzę. Z kursami na netku bywa to różnie. Spokojnie możesz się za nią brać mimo, że piszesz że jesteś zielony.

Powodzenie i do pracy ; )
komentarz 12 grudnia 2016 przez Evelek Nałogowiec (28,960 p.)
Również zbliżam się do końca czytania tej książeczki. Gorąco polecam! :)
komentarz 12 grudnia 2016 przez Radsler Nowicjusz (150 p.)
A co z kwestią matematyki? Czy dla osoby, ktora ma słabe stopnie i słabe myślenie matematyczno-logiczne lepszy będzie front-end czy programowanie w C++ itp. Obie ścieżki mnie interesują tak samo. Kwestia tego co będzie dla mnie łatwiejsze