Może spróbuj tego SetConsoleWindowInfo z WinApi (wczytaj dll)?
Zródła:
http://stackoverflow.com/questions/20865399/no-winapi-function-for-setting-the-size-console-window
https://msdn.microsoft.com/en-us/library/windows/desktop/ms686125(v=vs.85).aspx
https://msdn.microsoft.com/en-us/library/windows/desktop/ms682122(v=vs.85).aspx
Albo możesz też spróbować:
bool SetWindow(int Width, int Height)
{
_COORD coord;
coord.X = Width;
coord.Y = Height;
_SMALL_RECT Rect;
Rect.Top = 0;
Rect.Left = 0;
Rect.Bottom = Height - 1;
Rect.Right = Width - 1;
// Get handle of the standard output
HANDLE Handle = GetStdHandle(STD_OUTPUT_HANDLE);
if (Handle == NULL)
{
cout<<"Failure in getting the handle\n"<<GetLastError();
return FALSE;
}
// Set screen buffer size to that specified in coord
if(!SetConsoleScreenBufferSize(Handle, coord))
{
cout<<"Failure in setting buffer size\n"<<GetLastError();
return FALSE;
}
// Set the window size to that specified in Rect
if(!SetConsoleWindowInfo(Handle, TRUE, &Rect))
{
cout<<"Failure in setting window size\n"<<GetLastError();
return FALSE;
}
return TRUE;
}
z https://www.3dbuzz.com/forum/threads/102195-How-do-you-resize-a-console-window-in-C
Tylko przerób to na pascala. Tam pewnie są jakieś funkcje do wczytywania dll. Wczytaj sobie potrzebne dll (masz w dokumentacji winapi gdybyś nie wiedział jakie dll ci potrzeba).