• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Tworzenie strony internetowej

VPS Starter Arubacloud
0 głosów
561 wizyt
pytanie zadane 6 grudnia 2016 w Ogłoszenia, zlecenia przez gamon Nowicjusz (120 p.)
zmienione kategorie 6 grudnia 2016 przez Arkadiusz Waluk

Witam serdecznie! :)

Kto pomoże w tworzeniu strony internetowej? To może być np. sklep internetowy, kawiarnia, kwiaciarnia itp.
STRONA MA POSIADAĆ:
*szablonyWWW
*4 podstrony
*zdjęcia
*hyperlinki do stron zewnętrznych
Ja niestety jestem z tego zielona, a bardzo pilnie potrzebuję takiej stronki crying
Jeżeli ktoś mógłby pomóc byłabym bardzo wdzięczna smiley
BARDZO BARDZO DZIĘKUJĘ! I POZDRAWIAM! wink

3
komentarz 6 grudnia 2016 przez HaKIM Szeryf (87,590 p.)
Nawet nie napisałaś czy ta pomoc będzie opłacana oraz, najważniejsze, na czym będzie polegać.

3 odpowiedzi

0 głosów
odpowiedź 6 grudnia 2016 przez dewe Gaduła (4,300 p.)
Mogę się podjąć zlecenia. Kontakt tutaj na forum w Prywatnej Wiadomości.
0 głosów
odpowiedź 4 lutego 2017 przez NeAst Obywatel (1,170 p.)
Witam! Jestem chętny ci pomóc skontaktuj się ze mną na pw ;)
0 głosów
odpowiedź 4 lutego 2017 przez ForeverFriendzone Dyskutant (7,520 p.)
Jeżeli jesteś ładna, w wieku 16-19 lat i inteligentna to chętnie mogę pomóc :) W przeciwnym razie myślę, że nikt nie będzie za darmo robił Ci jakiejkolwiek strony :P

Polecam również samodzielną naukę z Mirosławem Zelentem na kanale- wystarczy jego kurs HTML i jestem pewien, że sobie z tym poradzisz, bo to nie jest dużo pracy. Ewentualnie można poszukać gotowców w Google i wzorować się na nich tworząc własną stronę.

Podobne pytania

0 głosów
3 odpowiedzi 372 wizyt
pytanie zadane 9 marca 2017 w HTML i CSS przez agit45 Obywatel (1,110 p.)
0 głosów
2 odpowiedzi 372 wizyt
pytanie zadane 30 lipca 2018 w Ogłoszenia, zlecenia przez Qubenz Użytkownik (570 p.)
0 głosów
0 odpowiedzi 367 wizyt