• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Przyszlość w IT...

VPS Starter Arubacloud
0 głosów
578 wizyt
pytanie zadane 5 grudnia 2016 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez bicnet Gaduła (4,800 p.)
zmienione kategorie 6 grudnia 2016 przez Arkadiusz Waluk
Witam, mam 14 lat, w tym temacie chciałbym się dowiedzieć kilka rzeczy.

Z góry mówię, że jestem w tym zielony.

* czy za 10 lat będą jeszcze miejsca w programowaniu gier.

* jakie dostaje się pieniądze za to teraz

* jakie języki warto znać ( gry te chciałbym aby nie były na przeglądarkę tylko jak np. cs go)

* słyszałem ze matematyka , fizyka i angielski są do tego potrzebne , ale chciałbym sie upewnic i rowniez zapytac jakie wykorzystanie rozszerzonej matematyki bądź fizyki

Z góry dziękuję za odpowiedzi :)
komentarz 5 grudnia 2016 przez Vento Pasjonat (17,120 p.)
Daje do myślenia :)

https://youtu.be/Expe89RCHwE

5 odpowiedzi

+1 głos
odpowiedź 5 grudnia 2016 przez Fenix Nałogowiec (26,750 p.)
-Jeśli będą gry, ktoś je będzie musiał tworzyć.

-Jeśli chodzi o miejsca pracy, to prawdopodobnie tak ale kto wie co się wydarzy.

-Tutaj wszystko zależy za jaką malutką część tworzenia takiej gry chcesz być odpowiedzialny.

-Wystarczalny do stworzenia danego elementu gry, nie można jasno określić, projekty są różne. Różne jest w nich zastosowanie bibliotek odpowiadających za fizykę. W głownej mierze wszystko zależy od tego co potrafisz oraz jak szybko jesteś w stanie nauczyć się nowych rzeczy.
+1 głos
odpowiedź 5 grudnia 2016 przez Patrix354 Bywalec (2,030 p.)

-Ty się jeszcze pytasz? Popyt rośnie a ktoś te gry musi tworzyć.

-Zależy czy jesteś dobry czy zły w tym co robisz. 

-C#(Gdy chcesz robić gry na Windows), C++, JavaScript, Assember, Java(jeżeli chcesz robić gry na Andoida)

-To proste. Obrazek poniżej wszystko wyjaśni.

komentarz 6 grudnia 2016 przez bicnet Gaduła (4,800 p.)